500 warsztatów Q Service Castrol w Polsce | MOTOFAKTOR

500 warsztatów Q Service Castrol w Polsce

person Joanna Piszcz 22/09/2022

Po trzech latach obecności na rynku, należąca do Inter Cars sieć serwisowa Q Service Castrol, pochwaliła się włączeniem do niej 500. warsztatu.

  • Sieć warsztatowa Q Service Castrol jest obecna w Polsce od trzech lat.
  • Q Service Castrol to już 500 warsztatów nad Wisłą.
  • Warsztaty zrzeszone w sieci zyskują szerokie wsparcie.
  • Q Service Castrol przygotowany na zeroemisyjność.

 

Konferencja podsumowująca działanie sieci Q Service Castrol odbyła się w należącym do niej warsztacie samochodowym Polauto przy Alei Marszałka Józefa Piłsudskiego 1F w podwarszawskich Markach. Warsztat istnieje od 2004 roku, ale jak zapewnia jego właściciel, po przystąpieniu do Q Service Castrol zyskał nowych klientów i poszerzył usługi.

 

Po trzech latach obecności na polskim rynku sieć posiada już 500 warsztatów. Działalność sieci podsumowali przedstawiciele firm Inter Cars i Castrol.

W trzy lata udało nam się zbudować jeden z wiodących konceptów sieciowych w Polsce. Marki Inter Cars i Castrol po raz kolejny udowodniły, że doskonale rozumieją potrzeby kierowców, oferując im profesjonalne usługi naprawcze i odpowiadając na ich rosnące oczekiwania. 500 warsztatów pod szyldem Q Service Castrol to dla nas olbrzymia satysfakcja, ale także zobowiązanie do dalszej pracy nad rozwojem sieci. Marta Ciesielska kierownik sieci serwisowych Q Service Castrol
Konferencja prasowa Q Service Castrol - od lewej: Wojciech Twaróg - dyrektor sprzedaży i marketingu Inter Cars S.A. w Polsce, Marta Ciesielska - kierownik sieci serwisowych Q Service Castrol, Leszek Radzikowski - dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w firmie Castrol.

Q Service Castrol - co zyskuje warsztat w sieci

Obecność w sieci Q Service Castrol to bardzo szerokie korzyści dla warsztatów. Serwis zyskuje przede wszystkim rozpoznawalny szyld i wsparcie marketingowe, ale nie tylko. To także ciągłe szkolenia dostosowane do potrzeb dynamicznie rozwijającego się rynku motoryzacyjnego i pojawiających się na nim nowych technologii, pomoc w promowaniu firmy w wyszukiwarkach internetowych, czy dostarczanie bieżących informacji o zmianach prawnych, które mogą mieć wpływ na działalność warsztatów samochodowych.

Od ponad 30 lat, jako Inter Cars wspieramy warsztaty samochodowe. Teraz, dzięki sieci Q Service Castrol, wspólnie z marką Castrol wyznaczyliśmy nowe standardy w branży. Stworzyliśmy innowacyjny koncept, który jest doceniany zarówno przez przedsiębiorców, jak i przede wszystkim, przez kierowców. Dzięki wspólnym wartościom, takim jak: pewność, jakość i profesjonalizm w zaledwie trzy lata staliśmy się jednym z wiodących graczy na polskim rynku. Wojciech Twaróg dyrektor sprzedaży i marketingu Inter Cars S.A. w Polsce

 

Do przystąpienia do sieci Q Service Castrol zachęca właściciel warsztatu samochodowego Polauto w Markach.

Q Service Castrol pomaga prowadzić warsztat. Oferuje szkolenia - od podstawowych do bardzo skompliowanych, dotyczących napraw. Nie żałuje przystąpienia do sieci. Zyskaliśmy dodatkowych klientów, których nigdy do tej pory nie mieliśmy. Byliśmy warsztatem szybkiej obsługi, a w tej chwili robimy dużo poważniejszych napraw. Zachęcam inne warsztaty do przystapienia do sieci. Paweł Zaręba właściciel warsztatu Polauto w Markach, należącego do sieci Q Service Castrol

Q Service Castrol to wsparcie uznanych marek

Q Service Castrol współpracuje z uznanymi markami – dostawcami części i komponentów, na czym zyskują warsztaty zrzeszone w sieci i ich klienci. Warsztaty sieciowe dają klientom gwarancję na silnik po zastosowaniu oleju silnikowego Castrol Edge™, Magnatec™ lub GTX™ – gdyby przez następne 12 miesięcy (albo 10 000 km) wystąpiła awaria silnika, koszty części i naprawy zapewnia Castrol.

 

Jeśli klient zdecyduje się na wymianę w serwisie Q Service Castrol klocków i tarcz hamulcowych na produkty ATE, w przypadku ich zużycia przed osiągnięciem przebiegu 50 000 km lub przed upływem 36 miesięcy od daty zakupu serwis gwarantuje wymianę tarcz na nowe ATE.

 

Na opony Semperit lub Continental klient serwisu Q Service Castrol otrzymuje 12 miesięcy gwarancji na wszystkie uszkodzenia mechaniczne opon.

500 punktów na mapie polski to bardzo satysfakcjonujący wynik. Jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie potrzebują nas kierowcy. Osiągnięcie tego poziomu wymaga od nas skupienia się na ciągłym podnoszeniu jakości i standaryzacji. Ponadto bacznie obserwujemy to, co dzieje się w branży i sukcesywnie wprowadzamy nowości odpowiadające oczekiwaniom klientów. Konsekwentnie zmierzamy w kierunku, który wyznaczyliśmy sobie na początku drogi – stać się najlepszą w kraju siecią zrzeszająca niezależne serwisy samochodowe. Marta Ciesielska

Rosnąca popularność sieci serwisowych

Obecnie w Polsce do sieci serwisowych należy 1/3 wszystkich warsztatów.  Europejskim liderem w tej dziedzinie jest Norwegia, w której do sieci należy aż 88% warsztatów. W Niemczech, Francji, Włoszech oraz Szwecji ponad połowa wszystkich serwisów jest zrzeszona w sieciach.

Nasze międzynarodowe doświadczenie pokazuje, że trend ten będzie się coraz bardziej rozwijał. Jedną z największych przewag sieci serwisowych nad małymi warsztatami jest szybkie reagowanie na stale zmieniające się potrzeby klientów. Przy obecnym zaawansowaniu technologicznym samochodów, klienci oczekują od mechaników wysoko specjalistycznej wiedzy i wyposażenia, które nie zawsze udaje im się znaleźć w mniejszych serwisach. Leszek Radzikowski dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w firmie Castrol

Q Service Castrol gotowy na zeroemisyjność

Warsztaty zrzeszone w sieci Q Service Castrol mogą liczyć także na wsparcie w zakresie szkoleń, które pozwolą ich mechanikom obsługiwać pojazdy zeroemisyjne.  Na wprowadzenie od 2035 r. zakazu sprzedaży w Unii Europejskiej nowych samochodów spalinowych przygotowane są zarówno warsztaty, jak i Castrol oraz Inter Cars.

Elektryfikacja niewiele zmienia w podejściu, jakie powinien mieć warsztat. Ważna jest wiedza, ważny jest sprzęt i software, jaki mamy do naprawy. W przeszłości widzieliśmy już wiele zmian technologicznych pojazdów - od samochodów hybrydowych, poprzez wszelkie systemy wspomagania kierowcy, czujniki - samochody cały czas ewoluują i elektryfikacja jest jedną z tych zmian. W Inter Cars już dziś mamy specjalny dział zajmujący się samochodami zeroemisyjnymi. Ważne jest to, że nazywamy go działem samochodów zeroemisyjnych, a nie elektrycznych. Jesteśmy zdania, że technologia jeszcze nie została wybrana. Mamy wiele technologii na rynku i jako dystrybutor powinniśmy dostarczać części i wiedzę do wszystkich tych pojazdów. Dzisiaj oczywiście są to głównie ładowarki, kable, prostowniki, ale w przyszłości będziemy rozszerzać ofertę. Maciej Oleksowicz prezes zarządu Inter Cars S.A.

 

W tym roku Castrol wprowadził na rynek oleje przekładniowe Castrol ON EV do pojazdów elektrycznych specjalnie do użytku przez ASO i niezależne warsztaty. Płyny Castrol ON do pojazdów elektrycznych są certyfikowane jako neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla.

user photo

Autor

Joanna Piszcz

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).