Q Service Castrol - podsumowania i plany

person Joanna Piszcz 13/01/2020

200 warsztatów samochodowych Q Service Castrol to jeszcze nie koniec rozwoju sieci.

Podsumowania i plany związane z rozwojem należącej do Inter Cars sieci warsztatowej Q Service Catrol  były tematem spotkania, jakie odbyło się 11 stycznia 2020 r. w hotelu Warszawianka w Jachrance.

 

Ogłoszenie ściślejszej współpracy spółki Inter Cars z producentem środków smarnych, firmą Castrol, ogłoszono ponad rok temu w grudniu 2018 r. Castrol zyskał wówczas pozycję partnera strategicznego sieci Q Service, a cel partnerstwa to stworzenie serwisów o najwyższym standardzie. Serwisy Q Service Castrol zyskały nowy wygląd – oznakowanie oraz jasne i czytelne piktogramy. Obecnie sieć liczy 200 warsztatów.

Ostatnie miesiące pokazały, w jakim kierunku zmierzamy, jak bardzo jesteśmy zdeterminowani, by stworzyć najlepszą i największą sieć warsztatów, jak dużo inwestujemy w szkolenia, czy marketing, by podwyższyć jakość usług oferowanych przez sieć Q Service Castrol. Maciej Oleksowicz prezes zarządu Inter Cars S.A.

 

Ostatni rok sieci Q Service Castrol to nie tylko zmiany wizerunkowe, ale także szkolenia, czy akcje marketingowe. W sierpniu 2018 w Centrum Szkoleniowym Inter Cars odbyło się pierwsze z serii spotkań dla właścicieli serwisów zrzeszonych w Q Service Castrol. Członkowie sieci dowiedzieli się m.in. jak podnieść standard zarządzania serwisem. Oprócz modułów związanych z samą marką, jej siłą i cechami wyróżniającymi ją na rynku, uczestnicy szkolenia poznali też szczegóły wewnętrznego audytu, tajniki wydajnego zarządzania serwisem czy siłę kadry zarządzającej w odniesieniu do jakości budowanej marki.

To duże wyzwanie, by w ciągu roku przeprowadzić takie przedsięwzięcie, ale udało nam się. Idziemy dalej, nie rezygnujemy z naszych wysiłków. Wyzwania na 2020 rok to kolejne 200 warsztatów. Mam nadzieję, że za rok będzie ich już dwa razy więcej. Wojciech Twaróg członek zarządu Inter Cars S.A.

 

Q Service Castrol kojarzony jest najczęściej z usługami mechanicznymi, ale to także inne aspekty serwisowania pojazdów. Sieć kładzie również duży nacisk na akumulatory, opony i klimatyzację.

Niezależnie od tego, w jakim kierunku pójdzie rozwój motoryzacji, czy będą to napędy hybrydowe, czy elektryczne, zawsze w samochodzie będą potrzebne akumulatory, klimatyzacja i opony. Dlatego stawiamy na te usługi i komunikujemy to naszym klientom, by przekonać ich, że Q Service Castrol to szeroki zakres usług. Wojciech Twaróg członek zarządu Inter Cars S.A.

Plany na najbliższy rok

Cel strategiczny rozwoju Q Service Castrol to dwukrotny wzrost liczby warsztatów zrzeszonych w sieci –  z obecnych 200 do 400. Ale nie tylko. To również sprostanie wyzwaniom, jakie niesie za sobą rozwój motoryzacji i przepisy narzucane przez Unię Europejską.

 

Zgodnie z unijnym prawem od maja 2022 r. każdy nowy samochód będzie wyposażony w szereg dodatkowych systemów bezpieczeństwa. Stąd plany wprowadzenia promocyjnej oferty wyposażenia serwisów w nowoczesne urządzenia Bosch do kalibracji zaawansowanych  systemów wspomagania kierowcy (ADAS).

 

Kolejna nowość to testowane już w dwóch warsztatach samochodowych Q Service Castrol rozwiązanie – InterCars GO. To system monitorowania i powiadamiania o wykrytych nieprawidłowościach w pracy auta, jego zdalnej diagnostyki wraz z możliwością sugerowania klientowi rozwiązań, a wszystko dzięki kostce marki Texa wpinanej w złącze OBD.

Obecnie w Niemczech jeździ już 4 mln samochodów używanych z kostką wpiętą do wejścia OBD. Testujemy to rozwiązanie w dwóch warsztatach w Warszawie. Jest to kolejny element, dzięki któremu wchodzimy na coraz wyższy poziom standardu sieci. Jakub Gierszyński marketing sieci Q Service Castrol

 

Wychodząc na przeciw trendom w rozwoju motoryzacji, Inter Cars planuje także zaoferować członkom Q Service Castrol, dopłaty do uruchomienia stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy warsztatach sieci.

Nowy rok, nowi partnerzy

W 2020 roku sieć Q Service Castrol zyskała dwóch nowych, silnych partnerów. Jeden z nich to firma ZF Aftermarket, która oferuje m.in. swoje wsparcie szkoleniowe w ramach konceptu warsztatowego ZF [pro]Tech.

 

Do grona partnerów sieci dołączył także Continental. W ramach partnerstwa bonusem dla członków sieci Q Service Castrol jest marka opon z segmentu budżetowego na wyłączność – Semperit.

Semperit to wysoka jakość za rozsądną cenę, jedna w czterech głównych marek opon koncernu Continental. W tym roku oferta Semperit zostanie wzbogacona o opony wielosezonowe. Koncern z pewnością będzie inwestował w rozwój tej marki. W ramach partnerstwa z siecią Q Service Castrom oferujemy także wsparcie marketingowe i szkoleniowe. Dariusz Wójcik dyrektor generalny Continental Opony Polska

 

Cele, jakie wyznacza sobie na 2020 r. sieć Q Service Castrol to:

 

  • 400 warsztatów
  • mocni partnerzy
  • podążanie za trendami
  • budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku warsztatowym

 

Innym temat poruszanym podczas spotkania w Jachrance były plany działań związanych z 30-leciem Inter Cars. Więcej w naszym artykule TUTAJ.

 

Zdjęcie: Inter Cars

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).