Mistrzowskie Spotkanie sieci Q Service Castrol

person Adrian Januszkiewicz 15/01/2020

11 stycznia w Hotelu Warszawianka w Jachrance obyło "Mistrzowskie Spotkanie" sieci Q Service Castrol.

Nowy rok, nowe plany

“Mistrzowskie Spotkanie” to spotkanie serwisów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol z przedstawicielami Inter Cars i marki Castrol. Osobom odpowiedzialnym za zarządzaniem tym projektem zależało na tym, aby przedstawić członkom organizacji osiągnięcia, które udało się zrealizować w mijającym roku, a także ogłosić nowe, ambitne plany na rok 2020.

W Inter Cars zawsze mówimy o partnerstwie i tak też chcemy Was traktować. To Wy jesteście najbliżej klienta, znacie jego potrzeby i potraficie pomóc rozwiązać jego problemy. Dlatego ten projekt jest dla nas taki ważny i właśnie dlatego chcemy rozwijać go jeszcze mocniej. Maciej Oleksowicz Prezes Zarządu Inter Cars

 

Zaraz po nim na scenie pojawili się inni kluczowi przedstawiciele Inter Cars i marki Castrol, którzy mówili o rozwoju sieci, nowej ofercie produktowej, a także prezentowali dotychczasowe osiągnięcia zarówno na płaszczyźnie biznesowej, jak również dotyczące działań wizerunkowych sieci.

Szanowni Państwo, obietnica, którą złożyliśmy Państwu przed rokiem została spełniona. Na koniec 2019 na mapie Polski było 200 serwisów zrzeszonych pod logiem Q Service Castrol. My jednak nie zwalniamy tempa i chcemy, aby nasza sieć była nie tylko najbardziej rozpoznawalną, ale i największą organizacją tego typu. Dlatego nasz cel na rok 2020 to 400 serwisów zrzeszonych pod naszym logiem. Wojciech Twaróg Członek Zarządu Inter Cars
Za nami intensywny rok, w którym wspólnie z Inter Cars rozwijaliśmy koncept sieci Q Service Castrol. Projekt cieszy się dużym zainteresowaniem. Dynamicznie rozwijajmy ofertę i chcemy, aby warsztaty zrzeszone w naszej organizacji rosły razem z nami. Pozyskanie nowych partnerów jest bardzo pomocne i wierzę, że już niedługo będziemy największą siecią serwisową w Polsce, a być może i w Europie. Leszek Radzikowski Dyrektor ds. dystrybucji Castrol w Polsce

Kolejną nowością jest powołanie rady sieci w skład, której wchodzi pięciu przedstawicieli. Rada została wybrana na roczną kadencję. Jej przedstawiciele będą mieli bezpośredni wpływ na funkcjonowanie całej organizacji, będąc głosem warsztatów zrzeszonych w tej sieci.

Wspólnie z innymi przedstawicielami serwisów, chcemy być obecni w życiu tej marki. Zależy nam na tym, aby wspólnie z osobami odpowiedzialnymi za rozwój organizacji wyznaczać kierunki rozwoju tego projektu. To dla nas bardzo istotne. Cieszę się, że jesteśmy traktowani na zasadach partnerskich i nasz głos jest dla kogoś ważny. Łukasz Błachowicz właściciel serwisu carus.pl

Bardzo udana kampania reklamowa

Zależy na tym, aby sieć Q Service Castrol była jak najlepiej postrzegana wśród klientów naszych serwisów. Dzięki audytowi i jasnym procedurom możemy utrzymać wysoki standard obsługi kierowców, co bezpośrednio przekłada się na ich satysfakcję. Z kolei za pośrednictwem kampanii „Asy Serwisowe” pomagamy warsztatom dotrzeć do nowych klientów. Marka Q Service Castrol jest już obecna w świadomości konsumentów, a my zrobimy wszystko aby ten pozytywny wizerunek pogłębiać. Marta Ciesielska Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars

 

Twarzami akcji “Asy Serwisowe” są Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Obaj to sportowcy bardzo mocno związani z siatkówką i sukcesami kadry narodowej w tej dyscyplinie. Obecnie związani są z drużyną Asseco Resovii Rzeszów. Zbigniew Bartman występuje tam na pozycji przyjmującego, z kolei Piotr Gruszka jest jej trenerem. Obaj zawodnicy byli oczywiście obecni podczas spotkania. Podobnie jak ambasador Inter Cars, Bartosz Ostałowski, jedyny profesjonalny kierowca na świecie, który prowadzi bez rąk. Wszyscy oni wzięli udział w sesji pytań. Zgromadzeni mogli dowiedzieć się o sportowcach wielu ciekawych i często nieoczywistych rzeczy.

Nowi, silni partnerzy

Rok 2020 dla tego projektu to także dużo nowości, bowiem sieć Q Service Castrol zyskała dwóch silnych partnerów. Są to liderzy rynku i jedni z najważniejszych dostawców firmy Inter Cars – firmy Continental i ZF Aftermarket.

 

Firma Continental będzie partnerem sieci w zakresie ogumienia. Produkty tego producenta będą dostępne dla klientów warsztatów w atrakcyjnej formie na każdym poziomie cenowym za sprawą obecności trzech marek – Continental, Barum i Semperit. Co ważne, dystrybucja marki Semperit poza Inter Cars dostępna będzie tylko w kanale Car Dealer. Z kolei ZF Aftermarket odpowiedzialny będzie za dostarczenie fachowej wiedzy, dotyczącej nowych technologii i części zamiennych wykorzystywanych w serwisie samochodów.

Bardzo cieszymy się, że koncept sieci Q Service Castrol rozwija się w tak dynamicznym tempie. Zrzeszenie 200 serwisów w jeden rok robi ogromne wrażenie. Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że od teraz możemy uczestniczyć w życiu tej organizacji jako jej partner. Głęboko wierzę, że przedstawiciele warsztatów bardzo szybko odczują korzyści tej współpracy, m.in. dzięki dostępowi do nowej technologii i szerokiej gamy produktów. Dariusz Wójcik General Manager Continental
W tym roku Inter Cars obchodzi jubileusz 30-lecia. Oznacza to, że nasza współpraca trwa już trzy dekady. Cieszymy się, że możemy być obecni w życiu tak ważnego partnera i przekazywać nasze kompetencje. Dołączenie do projektu Q Service Castrol jest potwierdzeniem naszych doskonałych relacji. Wierzę, że dzięki obecności w tym przedsięwzięciu, będziemy jeszcze bliżej warsztatów. Tomasz Mierzejewski Key Account Manager ZF Aftermarket

Zabawa do białego rana

Po części konferencyjnej przyszła pora na szumnie zapowiadany Bal. Ten stanowił integrację dla członków wielkiej rodziny Q Service Castrol. Był czas na rozmowy branżowe, zarówno między warsztatami, jak również przedstawicielami firm obecnych w Jachrance. Jednak Bal to przede wszystkim dobry i radosny czas.

 

Wszyscy obecni na wydarzeniu goście w bardzo pochlebnych słowach wypowiadali się o całym przedsięwzięciu i z optymizmem mówili o właśnie rozpoczętym roku. Wiele wskazuje na to, że sieć Q Service Castrol pewnie zmierza w kierunku, który został obrany w momencie powstania tej organizacji – bycia najlepszą siecią serwisową zrzeszającą niezależnych ekspertów w branży motoryzacyjnej.

 

Źródło: Inter Cars

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).