SILNIK:
Silnik: dwusuwowy, chłodzony powietrzem, jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym, typ S06-A
Pojemność skokowa: 148 ccm
Stopień sprężania: 6,5
Moc maksymalna: 6,5 KM przy 4800 obr/min
Zasilanie: gaźnik G 20S
Smarowanie: mieszankowe 1:25
Rozruch: nożny
PRZENIESIENIE NAPĘDU:
Silnik-sprzęgło: pojedynczy łańcuch rolkowy
Sprzęgło: mokre, trzytarczowe o sześciu sprężynach/czterotarczowe, ze sprężyną centralną
Skrzynia biegów: trzystopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy
PODWOZIE:
Rama: rurowa, spawana, typu otwartego
Zawieszenie przednie: wahacz wleczony, dwa elementy resorująco-tłumiące,
Zawieszenie tylne: wahacz wleczony, dwa elementy resorująco-tłumiące,
Hamulec przedni: bębnowy
Hamulec tylny: bębnowy
Opony przód/ tył: 3,25 x 14, koła wzajemnie wymienne,
NADWOZIE:
Tłoczone z blachy stalowej, głęboki błotnik przedni, podnóżki w formie stopni wykładane gumą, pojemnik na narzędzia w obudowie lampy, zbiornik paliwa pod siedzeniem, dostęp do wlewu paliwa po odchyleniu siedzenia do tyłu
Długość: 1880 mm
Szerokość: 610 mm
Wysokość: 920 – 970 mm
Wysokość siedzenia: 740 mm
Rozstaw osi: 1280 mm, minimalny prześwit: 160 mm
Masa własna (pojazd suchy): 125 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 305 kg
Zbiornik paliwa: 7,5 l
Prędkość maksymalna: 80 km/h
Zużycie paliwa: 3,2 l./100 km
Okres produkcji : 1959 – 63
Polecamy także artykuły:
„Sokół 125 – pierwszy powojenny polski motocykl„
„SHL 98 – „setka” z kieleckiej fabryki„
„Junak M07/M10 – największy powojenny polski motocykl„
„Sokół 1000 – obiekt pożądania kolekcjonerów motocykli„
„Warszawska SHL„
Zdjęcia z archiwum autora