Poznaj energoelektronikę od Delphi Technologies | MOTOFAKTOR

Poznaj energoelektronikę od Delphi Technologies

Energoelektronika w przemyśle moto umożliwia wydajne przetwarzanie, przewodzenie i kontrolowanie energii elektrycznej w pojazdach PHEV oraz BEV.

W ostatnim czasie firma Delphi Technologies ogłosiła uruchomienie globalnego programu energoelektroniki dla szybko rozwijającego się segmentu pojazdów zelektryfikowanych. Co to oznacza dla rynku części zamiennych? Już dziś dowiedz się więcej o rozwiązaniach takich jak zintegrowany konwerter DC/DC i falownik czy ładowarka do pojazdów elektrycznych (tryb 2) i przygotuj swój warsztat do obsługi samochodów elektrycznych.

Zintegrowany konwerter DC/DC i falownik

Wraz z gwałtownym rozwojem rynku pojazdów elektrycznych, rośnie zapotrzebowanie niezależnych warsztatów na odpowiednie części zamienne do obsługi tych pojazdów. Delphi Technologies oferuje części zamienne o takiej samej wydajności i parametrach jak części na pierwszy montaż.

 

Zintegrowany konweter DC/DC i falownik (CIDD) firmy Delphi Technologies to rozwiązanie OE stworzone z myślą o hybrydowych pojazdach elektrycznych (HEV), hybrydach typu plug-in (PHEV) oraz pojazdach o napędzie elektrycznym (BEV) dostarczające maksymalną gęstość mocy w lżejszej, mniejszej i bardziej ekonomicznej formie.

 

 

Konweter DC/DC i falownik (CIDD) jest ekonomiczny, lekki i pozwala zaoszczędzić miejsce w pojazdach hybrydowych i elektrycznych (HEV), hybrydach typu plug-in (PHEV) oraz w pojazdach elektrycznych (EV). Korzystając z nowej opatentowanej technologii OE – wyłącznika zasilania Viper pozwalającego na obustronne chłodzenie falownikaDelphi Technologies rozwiązało problem przegrzewającego się falownika, dostarczając wyższą moc wyjściową przy jednoczesnym zachowaniu bardziej kompaktowej konstrukcji i zwiększonego zasięgu pojazdu.

Ładowarka pokładowa

Ładowarka pokładowa firmy Delphi Technologies to aftermarketowe rozwiązanie do hybryd typu plug-in (PHEV) i pojazdów o napędzie elektrycznym (BEV), przetwarzająca prąd zmienny w prąd stały w celu naładowania akumulatora trakcyjnego.

 

 

W przeciwieństwie do silników spalinowych, hybrydy typu plug-in (PHEV) i pojazdy elektryczne o napędzie elektrycznym (BEV) są napędzanie przez trakcyjne silniki elektryczne. Ładowarka pokładowa ładuje akumulator trakcyjny, a energia zgromadzona w akumulatorze jest następnie wykorzystywana do napędzania silnika elektrycznego.

 

Po podłączeniu pojazdu elektrycznego do zwykłego gniazdka lub ładowarki poziomu 2, kabel ładujący pobiera prąd zmienny (AC) z sieci i przesyła go do ładowarki pokładowej. Aby zmagazynować energię elektryczną w akumulatorze, należy ją przekształcić z prądu zmiennego (AC) na prąd stały (DC).

Ponadto podczas ładowania ładowarka pokładowa monitoruje napięcie, przepływ prądu, temperaturę oraz stan naładowania pojazdu, dbając o bezpieczeństwo kierowcy i układu elektrycznego.

 

Dowiedz się więcej o ładowaniu pojazdów w domu.

 

Artykuł sponsorowany przez Delphi Technologies

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).