Dunlop Qualifier CORE ma więcej rozmiarów | MOTOFAKTOR

Dunlop Qualifier CORE ma więcej rozmiarów

Dunlop rozszerzył paletę Qualifier CORE o kolejne rozmiary, dzięki czemu opona może być stosowana w większej liczbie segmentów motocykli.

 

 

Powiększona gama rozmiarów Qualifier CORE jest już dostępna na rynku, a w niej:

 

  • Na przód: nowy rozmiar 120/60ZR17; rozmiar dostępny wcześniej 120/70ZR17;
  • Na tył: nowe rozmiary 190/50ZR17, 190/55ZR17 i 200/50ZR17; rozmiary dostępne wcześniej 160/60ZR17 i 180/55ZR17.

Dunlop Qualifier CORE

Rozszerzenie gamy o nowe rozmiary sprawia, że Qualifier CORE nadaje się do szerokiej gamy motocykli sportowych i typu naked, a także do roadsterów i motocykli sportowo-turystycznych. Dodatkowo, dzięki atrakcyjnej cenie jest to idealny wybór dla motocyklistów jeżdżących okazjonalnie oraz tych, którzy posiadają motocykle poprzednich generacji – powiedział Dmitri Talboom, Product Manager Dunlop Motorcycle w Europie.

 

Opona Qualifier CORE została wprowadzona na rynek na początku 2022 roku i jest najmłodszym członkiem znanej rodziny opon hypersportowych Dunlop Qualifier. Opony te są wyposażone w najnowocześniejsze technologie i plasują się w klasie średniej, poniżej modeli SportSmart TT i SportSmart Mk3.

 

W porównaniu z poprzednim modelem Qualifier II, Qualifier CORE wyróżnia się poprawioną przyczepnością na mokrej nawierzchni oraz pewnym prowadzeniem, dzięki mieszance wzbogaconej krzemionką. Najnowsze technologie Dunlop, takie jak Dynamic Front Formula, Carcass Tension Control System i Jointless Belt, mają zapewniać wysokie osiągi i stabilność, wzmacniając hypersportowe właściwości opony Qualifier CORE.

Dunlop Qualifier CORE

Podobnie jak wysokiej klasy opony SportSmart TT i SportSmart Mk3, Qualifier CORE czerpie z bogatego doświadczenia i sukcesów Dunlopa w wyścigach na poziomie mistrzostw świata oraz w takich imprezach jak Isle of Man TT, gdzie wszyscy zwycięzcy tegorocznej edycji wyścigu indywidualnego wybrali opony marki Dunlop.

 

W rezultacie powstała opona skierowana do użytkowników podstawowych i średnich motocykli typu naked, maszyn sportowych poprzedniej generacji, średniej wielkości roadsterów oraz szerokiej gamy motocykli sportowo-turystycznych. Wśród nich jest wiele najlepiej sprzedających się maszyn w Europie, takich jak Yamaha MT-07 i MT-09, Kawasaki Z650 i Z900, Suzuki GSX-S 750 i BMW F 900 R.

 

Źródło: Goodyear

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).