Złoty Laur Konsumenta 2019 dla Shell Helix | MOTOFAKTOR

Złoty Laur Konsumenta 2019 dla Shell Helix

W XV edycji plebiscytu "Laur Konsumenta" Shell Helix zdobył złoty Laur Konsumenta 2019, wyprzedzając pozostałych konkurentów w kategorii "oleje silnikowe".

Podstawę oceny w plebiscycie „Laur Konsumenta” stanowią opinie respondentów zbierane w wieloetapowym sondażu. Dzięki rozmowom telefonicznym oraz sondom zamieszczanym na popularnych portalach branżowych i tematycznych konsumenci wybierają marki, produkty oraz usługi, które z ich perspektywy najbardziej wyróżniają się na polskim rynku oraz są godne polecenia.

Marka Shell Helix już od 5 lat konsekwentnie utrzymuje czołowe miejsce w tym prestiżowym ogólnopolskim plebiscycie popularności. Złoty Laur Konsumenta 2019 jest dla nas bardzo cennym odznaczeniem – nie tylko potwierdza silną pozycję marki Shell Helix na polskim rynku, ale przede wszystkim jest wyrazem uznania konsumentów, którzy stawiają na najwyższą jakość i innowacyjność. Nic tak bardzo nie cieszy, jak świadomość trwałego zaufania, którym nas darzą klienci.

Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska - Łukasz Radzymiński

 

Do tej pory marka syntetycznych olejów silnikowych Shell Helix została doceniona już jedenastoma wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych.

 

Źródło: Shell

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).