Tyre24 ze zintegrowaną funkcją ratingową | MOTOFAKTOR

Tyre24 ze zintegrowaną funkcją ratingową

person Adrian Januszkiewicz 4/01/2021

Platforma B2B Tyre24 oferuje swoim nabywcom komercyjnym w Polsce nową funkcję ratingową dla zamówień.

Za sprawą nowej funkcji na portalu Tyre24 po każdym zamówieniu artykułu, niezależnie od tego, czy chodzi o opony, felgi, części zamienne do samochodów czy akcesoria, kupujący mogą ocenić zamówienie i w ten sposób zapewnić przejrzystą i szczegółową informację zwrotną dla wszystkich pozostałych kupujących.

 

Dzięki nowej funkcji oceniania Tyre24 oferuje nabywcom jeszcze więcej usług i zapewnia lepszą jakość usług świadczonych przez dostawców: Oceny zamówień zapewniać mają klientom doświadczenie z pierwszej ręki. Kupujący mogą wyrazić swoje osobiste doświadczenia dotyczące konkretnego zamówienia za pomocą pięciogwiazdkowego systemu ratingowego. Kryteria oceny obejmują “szybkość realizacji zamówienia”, “otrzymanie faktury”, “komunikację ze sprzedawcą” i “jakość towaru”. Pięć przyznanych gwiazdek to najlepsza ocena, jedna gwiazda to najgorsza.

 

Jeśli klient chciałby podzielić się dalszymi doświadczeniami dotyczącymi danego zamówienia, które nie są objęte wymienionymi kryteriami, może to również pozostawić jako komentarz w wolnym polu tekstowym. Sprzedawcy opon, warsztaty i salony samochodowe mają zatem możliwość na platformie B2B nie tylko wystawienia oceny, ale również udzielenia krótkiego wyjaśnienia.

 

Firma Tyre24 wykorzystuje szczegółowe ratingi w celu zapewnienia jakości dostawców. Platforma przywiązuje dużą wagę do zapewnienia, że również dostawcy niezawodnie spełniają kryteria jakości oczekiwane przez nabywców. Obejmują one wysoką dostępność oferowanych produktów, stałą aktualizację zapasów i cen oraz szybką realizację przychodzących zamówień, a także oferowanie odpowiednich marek na rynku w atrakcyjnych cenach. Zespół Account Managerów o międzynarodowej pozycji zajmuje się osobiście pozyskiwaniem, wsparciem i rozwojem dostawców i sprawdza ich poziom jakości jeszcze przed uruchomieniem ich na platformie.

Z recenzji bardzo szybko dowiadujemy się, kto pasuje do Tyre24 jako dostawca, a także dostarcza jakość oczekiwaną przez kupującego. Oceny odgrywają coraz ważniejszą rolę w zakupach internetowych. Nawet w sektorze B2B użytkownicy korzystają z opinii innych klientów jako źródła informacji i pomocy przy podejmowaniu decyzji przed złożeniem zamówienia u dostawcy. W związku z tym recenzje online są obecnie jednym z najważniejszych źródeł badawczych przy wyborze dostawcy. Logiczne jest, że ci dostawcy, którzy oferują najlepszy całościowy pakiet cenowy i jakość usług, osiągają dobre wyniki. Michael Saitow założyciel i prezes SAITOW AG, operatora platformy B2B Tyre24

 

Tyre24 kontynuuje pracę nad codziennymi kontrolami jakości, na podstawie których dokonywana jest wewnętrzna ocena wydajności dostawców na platformie (np. ocena przyczyn rezygnacji lub reklamacji itp.). Pozwala to bardzo szybko określić, który sprzedawca działa w interesie kupującego, a który nie. Jeśli sprzedawca przyciąga negatywną uwagę, interweniuje odpowiedzialny opiekun klienta sprzedawcy i omawia z nim sytuację oraz możliwe rozwiązania.

 

Źródło: SAITOW AG

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).