Rok 2019 dla Europart pod znakiem cyfryzacji

person Adrian Januszkiewicz 28/02/2019

Przez rok 2019 firma Europart zamierza rozszerzać swoje usługi cyfrowe, aby lepiej zaspokajać potrzeby klientów.

Digitalizacja jest jednym z aktualnych trendów na całym świecie. Europart dzięki rozwiązaniom cyfrowym stara się zapewnić odpowiedź na potrzeby klientów. Niezależnie czy mówimy o wiedzy, organizacji czy mobilności – przedsiębiorstwo z Hagen jest dobrze przygotowane na krajową i międzynarodową konkurencję w 2019 roku.

Dla nas klient znajduje się zawsze w centrum uwagi. Również klient staje się coraz bardziej cyfrowy. Jeśli dzisiaj chcemy być bliżej klienta, nie wystarczy tylko ulotka i wizyta przedstawiciela, musimy być mobilnym i przyjaznym przedsiębiorstwem. Ostatnia kampania "pasja łączy!" z okazji 70 jubileuszu w Europart pokazała, jak ważne są dla nas relacje z klientami. Olaf Giesen CEO Europart

 

Poza standardowymi rozwiązaniami jak strona internetowa i Newsletter, Europart stawia na nowe narzędzia, odchodząc od tradycyjnych koncepcji. Wprowadzenie nowej wersji EWOS (systemy zamówień online Europart) jest pierwszym etapem cyfrowej podróży. EWOS 3.0 to zindywidualizowane rozwiązanie mobilne, wspierające użytkownika podczas codziennej pracy. Ponadto oferuje wiele przydatnych rozwiązań w obszarze danych technicznych.

 

Dla Europart priorytetem jest mobilność. Aplikacja marki ma pozwolić klientom na wygodniejsze i szybsze korzystanie z serwisu.

Jeśli znajduję się właśnie w warsztacie lub w terenie na rozmowie z klientem, idealnie jest jeśli mogę wziąć do ręki tablet i sprawdzić coś bezpośrednio na miejscu lub zamówić. Dzisiaj nikt już nie chce czekać aż dotrę do biura. Olaf Giesen

 

Również w przypadku standardowych rozwiązań wspierających sprzedaż Europart kroczy zdecydowanie drogą digitalizacji. Oferty “Favoriten” zostały zastąpione przez “HERO Deals”. W oparciu o aktualną kampanię reklamową “bohaterowie warsztatu” Europart dostarcza sześć nowych ofert w tygodniu. Oznacza to trzykrotnie więcej ofert promocyjnych. Dodatkowo dzięki mobilnemu, cyfrowemu rozwiązaniu rezygnuje się z drukowanej reklamy krótkoterminowej, aby działać przyjaźnie dla środowiska. Publikacje trwałe, takie jak katalogi, nie będą objęte tym rozwiązaniem. Są one z reguły przez lata w warsztatach i służą jako sprawdzone źródło informacji. Dodatkowo katalogi są dostępne na stronie internetowej przez iPaper-Tool.

 

Dotarcie do sieci społecznościowych to stały kierunek działania firmy Europart, która  skupia się na Facebooku i YouTube. Interesujące filmy video, raporty i wskazówki mają zachęcać followersów do udziału.

Te działania nie tylko intensyfikują zakupy naszych klientów u nas. Chodzi również o to, aby zaprezentować co kryje się pod firmą i marką Europart i pokazać, że to co nas łączy to pasja. Daniel Zinn szef marketingu Europart

 

Źródło: Europart

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl