Q Service Castrol zaczyna współpracę z influencerami | MOTOFAKTOR

Q Service Castrol zaczyna współpracę z influencerami

Sieć serwisowa Q Service Castrol nawiązała współpracę z twórcą kanału YouTube’owego "Sprawdzam Jak" i  pojawiła się na kanale "Povagowani".

 

 

Firma Q Service Castrol, stawiając na nowe formy komunikacji z klientami nawiązała współpracę z twórcami internetowymi – Dymitrem Błaszczykiem z kanału „Sprawdzam Jak” oraz Robertem z kanału „Povagowani”. Celem tych działań jest dotarcie do szerszego grona odbiorców marki.

Dzień z życia mechanika

„Sprawdzam Jak” to program prowadzony przez Dymitra Błaszczyka, który w nagrywanych materiałach przeprowadza testy różnych produktów i usług. Kanał liczy 990 tysięcy subskrybentów, a filmy, które się na nim pojawiają często prezentują poważne tematy w lekkim i zabawnym tonie.

 

W produkcji powstałej dzięki kooperacji pomiędzy twórcą internetowym a siecią warsztatów samochodowych, prowadzącemu postawiono 3 zadania do zrealizowania. Musiał wykonać pełny przegląd techniczny samochodu, wymienić olej oraz tarcze hamulcowe. Film zrealizowano w warsztacie Polauto w Markach należącym do sieci Q Service Castrol.

Wspólne działania z kanałem "Povagowani"

Film zrealizowany wraz z Youtuberem „Sprawdzam Jak” to nie jedyna tego typu współpraca. Sieć Q Service Castrol została partnerem jednego z ostatnich odcinków opublikowanego na kanale „Povagowani”.

 

Film został opublikowany na kanale YouTube o zasięgu 381 tysięcy subskrybentów, który powstał przede wszystkim z myślą o miłośnikach motoryzacji. W filmach przedstawiane są analizy techniczne silników oraz nieznane fakty czy ciekawostki na temat samochodów. Youtuber prezentuje również produkcje video związane z historią motoryzacji. Materiały tworzone są z dbałością o jak najwyższy poziom pod względem merytorycznym. Nie brakuje w nich też humoru.

Chcemy, aby w świadomości coraz większej liczby osób, marka Q Service Castrol istniała jako kompleksowy opiekun auta, który zajmie się jego serwisem oraz bieżącymi naprawami. Cieszymy się, że możemy wykorzystać wspólny potencjał, jaki płynie z działań pomiędzy siecią serwisów a twórcami internetowymi – podsumowuje Marta Ciesielska, kierownik sieci serwisowych Q Service Castrol.

 

Q Service Castrol niedawno świętował dołączenie 500. serwisu do konceptu sieciowego, co świadczy o ciągłym rozwoju i sile młodej marki. W planach firmy jest dalsze poszerzanie oferty.

 

Źródło: Q Service Castrol

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).