Plastic Omnium i Hella wchodzą w strategiczną współpracę | MOTOFAKTOR

Plastic Omnium i Hella wchodzą w strategiczną współpracę

person Adrian Januszkiewicz 22/01/2019

Współpraca między Hellą a Plastic Omnium obejmuje promocję innowacyjnej integracji technologii oświetleniowych z powierzchnią zewnętrzną pojazdu.

Głównym celem współpracy Helli z Plastic Omnium będzie przyspieszenie holistycznej integracji technologii oświetleniowych z powierzchnią zewnętrzną pojazdu, szczególnie w obszarze przednim i tylnym. Hella wniesie swoje kompetencje w dziedzinie technologii oświetlenia samochodowego, a Plastic Omnium zaoferuje wiedzę w zakresie przetwarzania tworzyw sztucznych na zewnętrzne części nadwozia. W tym kontekście planowane jest również połączenie odpowiednich zasobów rozwojowych w jednym miejscu w Niemczech.

Oświetlenie kształtuje design pojazdu bardziej niż kiedykolwiek. Zapotrzebowanie na indywidualizację i zróżnicowanie będzie rosło w przyszłości, a oświetlenie może również przyczynić się do komunikacji i bezpieczeństwa w przypadku zautomatyzowanej jazdy. Poprzez dalsze pogłębianie współpracy z naszym wieloletnim partnerem Plastic Omnium, będziemy mieli dodatkowe możliwości dalszego napędzania tych trendów rynkowych i zaoferowania naszym klientom nowych poziomów swobody w zakresie funkcjonalności i wzornictwa. dr Rolf Breidenbach dyrektor generalny Hella
Ta nowa współpraca między Plastic Omnium i Hellą zapewni rynkowi połączone technologie i rozwiązania, łącząc najlepsze know-how obu firm w zakresie nowej stylistyki i zaawansowanych funkcji dla nadwozia, co zwiększy ofertę dla naszych klientów w dziedzinie inteligentnych zderzaków i klap, wzbogaconych o funkcje komunikacji i oświetlenia. Laurent Burelle prezes i dyrektor generalny Plastic Omnium

 

Hella i Plastic Omnium współpracują z powodzeniem od kilku lat w ramach spółki joint venture HBPO. Spółka joint venture jest światowym liderem w zakresie montażu i specyficznych dla klienta dostaw modułów front-end. W roku kalendarzowym 2018 HBPO osiągnęła obroty w wysokości 2 mld euro.

 

Źródło: Hella

user photo

Autor

Adrian Januszkiewicz

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).