Na stacjach Shell kierowcy mogą płacić mobilnie | MOTOFAKTOR

Na stacjach Shell kierowcy mogą płacić mobilnie

person Redakcja 8/11/2022

Od listopada br. klienci indywidualni mogą płacić za paliwo za pośrednictwem opcji Shell SmartPay w aplikacji Shell ClubSmart, bez potrzeby wchodzenia do sklepu.

 

Jak wynika z badań*, klienci nie chcą czekać w kolejkach dłużej niż 5 minut. Tym samym usprawnienie obsługi w sklepach ma coraz większe znaczenie i staje się ważnym elementem oferty. Mając to na uwadze, Shell wprowadził nową usługę, dzięki której klienci wszystkie płatności uregulują online.

 

Shell SmartPay to metoda płatności mobilnych umożliwiająca dokonywanie bezpiecznych i bezgotówkowych opłat za zatankowane paliwo. Aby móc z niej korzystać, wystarczy być uczestnikiem programu lojalnościowego Shell ClubSmart, posiadać aktualną wersję aplikacji na swoim smartfonie i podpiąć usługę Shell SmartPay.

 

Zdajemy sobie sprawę, że dla naszych klientów czas to pieniądz. Obecnie prawie każdy z nas posiada telefon komórkowy, który stał się swego rodzaju naszym prywatnym asystentem w załatwianiu codziennych spraw. Dlaczego więc nie wykorzystać go do płacenia za paliwo? Wcześniej z tego rozwiązania korzystali już nasi klienci biznesowi, teraz dołączają do nich klienci indywidualni, którzy mogą cieszyć się jeszcze sprawniejszymi wizytami na wybranych stacjach własnych Shell – mówi Monika Kielak-Łokietek, dyrektorka sieci stacji paliw i rozwoju mobilności, członkini zarządu Shell Polska.

 

Z mobilnych płatności można korzystać już na prawie 400 stacjach Shell w całej Polsce. Na podstawie lokalizacji urządzenia Shell SmartPay automatycznie rozpozna, czy na danej stacji usługa jest dostępna.

 

Opłata za paliwo w Shell SmartPay możliwa jest za pomocą bezpiecznych płatności Google Pay, Apple Pay, PayPal lub za pomocą własnej karty płatniczej. Transakcje zabezpieczone są też numerem PIN, utworzonym przez klienta przy pierwszych zakupach, lub dwustopniową weryfikacją w przypadku płatności kartą.

 

Cała historia tankowania jest widoczna w aplikacji wraz z paragonem lub fakturą, a dodatkowo klient natychmiast otrzymuje e-maila z potwierdzeniem transakcji.

 

Usługa Shell SmartPay jest zintegrowana z aplikacją Shell ClubSmart, dzięki czemu uczestnicy zbierają punkty Shell ClubSmart podczas mobilnych zakupów. Punkty można wymienić na nagrody, na przykład unikatowe modele BMW dostępne w ramach akcji promocyjnej do końca tego roku. Dzięki aplikacji klienci mogą także wyszukać stacje Shell w najbliższym sąsiedztwie lub otrzymywać oferty zakupowe przygotowane specjalnie dla nich.

 

Do Shell ClubSmart może dołączyć każdy klient, który z odwiedzin na stacjach Shell chce czerpać dodatkowe korzyści. Każde tankowanie na stacji, zakupy lub skorzystanie z myjni oznacza dla klubowiczów dodatkowe możliwości. Użytkownicy aplikacji Shell ClubSmart mogą m.in. płacić punktami za paliwo i zakupy na stacjach Shell, wymieniać je na vouchery online czy cieszyć się specjalnymi ofertami dostępnymi tylko dla nich. Aby zostać uczestnikiem Shell ClubSmart, wystarczy zarejestrować się przez aplikację lub stronę internetową.

 

Więcej informacji o Shell SmartPay dla klientów indywidulanych można znaleźć TUTAJ.

 

* Badanie firmy doradczej Bain&Company „NPS Prism”, lipiec 2022 r.

 

Źródło: Shell

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).