Hella rozszerza portfolio modułów sterowania kierownicą | MOTOFAKTOR

Hella rozszerza portfolio modułów sterowania kierownicą

Skalowalne moduły awaryjne Hella otwierają drogę do zautomatyzowanych funkcji jazdy.

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy Hella była w stanie przejąć nowy dział w zakresie modułów sterowania układem kierowniczym. Na tej podstawie firma rozszerza swoją pozycję jako główny dostawca modułów sterujących. Szczególnie wzrosło zapotrzebowanie na moduły do ​​półautomatycznej jazdy (od poziomu 2 automatyzacji jazdy). Około połowa wszystkich nowych zamówień dotyczy teraz tego rodzaju modułów.

Oferujemy naszym klientom skalowalny produkt - od produktów częściowych po w pełni zmontowane moduły.

wiceprezes kierownika działu zarządzania programami w firmie Hella - Frédéric Laure

 

To dostosowane do indywidualnych potrzeb podejście pozwala firmie Hella opracować już układy kierownicze, które nadają się do wysoce zautomatyzowanej jazdy według dzisiejszego poziomu 4.

 

Hella produkuje moduły sterowania układem kierowniczym (elektroniczne jednostki sterujące, ECU) od 2010 r. Są one nie tylko podstawą elektrycznego wspomagania kierownicy (EPS) i zużycia paliwa, ale także umożliwiają funkcje zautomatyzowanej jazdy, takie jak utrzymanie pasa ruchu i automatyczne parkowanie. Zgodnie z definicją Society of Automotive Engineers (SAE), poziom 4 (wysoce zautomatyzowana jazda) nie wymaga interakcji ze sterownikiem w niektórych scenariuszach.

 

Moduły sterujące Hella są dostępne w wersji awaryjnej, aby sprostać tym scenariuszom zastosowań. Oznacza to, że w przypadku usterki w elektronice system nie jest wyłączany, a wspomaganie układu kierowniczego nadal działa.

Niezawodny sterownik awaryjny jest niezbędny, aby sprostać wymaganiom w dziedzinie zautomatyzowanej jazdy w przyszłości. Pod tym względem firma Hella jest już dobrze pozycjonowana.

szef Product Center Electric Power Steering w firmie Hella - Ralf Kuhl

 

Jednostka sterująca w wersji awaryjnej umożliwia również wdrożenie systemów sterujących, w których transmisja poleceń sterujących odbywa się za pomocą impulsów elektrycznych zamiast drążka kierowniczego. Umożliwia to kilka funkcji, takich jak wysuwana kierownica podczas automatycznego trybu jazdy. Ale możliwe są również inne funkcje indywidualizacji. Na przykład zachowanie kierownicy można indywidualnie dostosować do preferencji kierowcy.

 

W tym roku Hella rozszerzyła swoje moce produkcyjne, aby jeszcze szybciej spełnić rosnące wymagania klientów. Firma zamierza produkować moduły sterujące nie tylko w Niemczech i Chinach, ale także w Rumunii, Meksyku, Brazylii i Indiach.

 

Źródło: Hella

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).