Połączenie poziomu trakcji spełniającej surowe wymagania standardu 3PMSF z oporem toczenia opony klasy ‘A’ jest dużym osiągnięciem, które udało się uzyskać dzięki współpracy między zespołami technicznymi w Luksemburgu i Niemczech.
Inżynierowie Goodyeara wykorzystali najnowsze rozwiązania w dziedzinie projektowania bieżników, wypracowane dla segmentu opon całorocznych, a także nowe formuły gumowych mieszanek. Ponadto ściśle współpracowali z producentami samochodów. W efekcie w najbliższych miesiącach planowane jest dostarczenie nowych opon na fabryczny montaż dla takich samochodów jak: Peugeot 2008/3008/5008, DS3 Crossback i DS7 Crossback. Jeszcze w tym roku ta lista powiększy się o kolejne modele pojazdów.
Ten projekt jest doskonałym przykładem przełożenia zaawansowanych technologii na korzyści dla klienta.
wiceprezes Goodyear ds. rozwoju produktów w regionie EMEA - Xavier Fraipont
Uwaga: Europejska etykieta dla opon obejmuje trzy parametry: efektywność paliwową, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu zewnętrznego. Pod względem efektywności paliwowej wyróżnia się siedem klas, od G (najmniej wydajnej) do A (najbardziej wydajnej).
Źródło: Goodyear