Goodyear podejmuje współpracę z Reynolds Logistics

person Adrian Januszkiewicz 17/10/2019

W ramach kompleksowej oferty Goodyear Total Mobility, flota Reynolds Logistics zostanie wyposażona w opony KMAX GEN-2 i KMAX T.

Reynolds Logistics otrzyma również wsparcie ze strony TruckForce, ogólnoeuropejskiej sieci serwisowej Goodyear.

 

Reynolds Logistics to rodzinna firma. Zajmuje się dystrybucją paliw płynnych i towarów niebezpiecznych na terenie Wielkiej Brytanii i Europy, dostarczając efektywne i innowacyjne rozwiązania logistyczne.

 

W ramach kompleksowej oferty Goodyear Total Mobility dla flot, amerykański producent dostarczy Reynolds Logistics opony KMAX GEN-2 i KMAX T do pojazdów ciężarowych, naczep i cystern. Całkowicie nowa seria Goodyear KMAX GEN-2 ma zapewniać dłuższe przebiegi, aby zoptymalizować żywotność opon i pokonać trudne warunki drogowe. Ogólne zalety linii KMAX GEN-2 podane przez producenta to do 25% lepsza trakcja we wszelkich warunkach atmosferycznych, 15% większa odporność na uszkodzenia i 5% wyższa efektywność paliwowa[1]. Niskie opory toczenia przyczyniają się również do zmniejszenia emisji CO2.

 

Opony KMAX GEN-2 wyposażone są w identyfikację radiową (RFID). Etykieta RFID jest wbudowana wewnątrz ogumienia, aby umożliwić łatwą identyfikację i łączność z systemami zarządzania i śledzenia, co skutkuje efektywnym zarządzaniem przepływem opon.

 

Zaprojektowana, aby zapewnić długie przebiegi, opona KMAX T ma oferować długą żywotność, dzięki dużej warstwie gumy ulegającej zużyciu. Połączenie jej z innowacyjną mieszanką bieżnika ma zapewniać bardzo dobre hamowanie na mokrych nawierzchniach i potencjalną oszczędność paliwa. W rezultacie seria KMAX T ma pomagać zredukować czas przestojów i ogólne koszty utrzymania floty.

 

W ramach nowego partnerstwa Reynolds Logistics otrzyma również wsparcie ze strony TruckForce, ogólnoeuropejskiej sieci serwisowej Goodyear. Specjalizując się w kompleksowym zarządzaniu cyklem życia opon do pojazdów ciężarowych, TruckForce oferuje konserwację zapobiegawczą, wymianę, pogłębianie, bieżnikowanie i pomoc drogową. Reynolds Logistics Ltd. ma liczyć na wsparcie ze strony ponad 2000 punktów serwisowych w 32 krajach, które mają zapewniać całodobową pomoc drogową w razie awarii. W Wielkiej Brytanii TruckForce dociera do 96% awarii w ciągu 45 minut, a pojazdy wracają na drogę w ciągu 120 minut[1].

Współpraca z Goodyear będzie bardzo korzystna dla naszej floty. W biznesie takim jak nasz, który polega na transporcie niebezpiecznych płynów i gazów, myśl o pozostawieniu pojazdu na poboczu drogi z problemem związanym z oponami jest niepokojąca. Musimy mieć pewność, że posiadamy najlepszy możliwy sprzęt, a dzięki zapewnieniu wysokiej jakości ogumienia i wsparcia oferowanego przez TruckForce, jesteśmy pewni, że nasza flota bezpiecznie i skutecznie spełni potrzeby naszych klientów. Andrew Reynolds CEO Reynolds Logistics
Rozumiemy, że konserwacja ogumienia nie zawsze musi być priorytetowym problemem zapracowanego kierownika floty. Naszym celem dla Reynolds Logistics jest wyposażenie firmy w produkt premium, pomoc w utrzymaniu opon i zapewnienie całodobowej pomocy drogowej, a wszystko to w ramach kompletnej oferty Goodyear Total Mobility. W ten sposób możemy odegrać ważną rolę w realizacji podstawowych celów: zapewnieniu wydajnej floty i niezrównanej satysfakcji klienta. David Howe dyrektor generalny ds. opony użytkowych Goodyear w UK

 

Goodyear Total Mobility to nowa oferta, której celem jest pomoc menedżerom flot w uzyskaniu jak najlepszych efektów pracy opon na każdym etapie. Zawiera wszystko, począwszy od ogumienia klasy premium, poprzez aktywną konserwację i serwis naprawczy, aż po rozwiązania cyfrowe – wszystko w jednym pakiecie. Z elementów Goodyear Total Mobility zaczyna korzystać coraz więcej klientów, wśród nich firma Reynolds.

 

[1] Według badań przeprowadzonych przez Goodyear.

 

Źródło: Goodyear

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.