Europejscy użytkownicy zadowoleni z Tyre24 | MOTOFAKTOR

Europejscy użytkownicy zadowoleni z Tyre24

Platforma internetowa Tyre24 przeprowadziła w sezonie zimowym sondę badającą opinię jej europejskich użytkowników.

Ankieta została wysłana do wybranych losowo 50% użytkowników portalu z kontem Basic i Premium. Celem badawczym ankiety było rozpoznanie zadowolenia użytkowników pod kątem funkcjonalności i korzystania z portalu oraz ogólne postrzeganie marki.

 

10% spośród wszystkich użytkowników portalu, do których została wysłana ankieta, poświęciło średnio 10 minut na jej uzupełnienie.

Duża liczba odpowiedzi ankietowanych bardzo nas ucieszyła. Tylko dzięki konstruktywnym opiniom naszych klientów możemy dowiedzieć się, w jakim stopniu są zadowoleni z nas i naszej platformy oraz co możemy zrobić, żeby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom w przyszłości.

założyciel i dyrektor generalny SAITOW AG - Michael Saitow

 

Prawie 80% ankietowanych użytkowników jest całkowicie zadowolonych z platformy i poleciłoby ją.

 

W Tyre24 klienci szczególnie doceniają dobry stosunek jakości do ceny, szeroki asortyment i wysoki poziom łatwości korzystania z portalu. Proces zamawiania opon jest w dużej mierze zdigitalizowany. Telefon stacjonarny i faks odgrywają już podrzędną rolę w całej Europie. 97% respondentów używa telefonów komórkowych, tabletów i komputera do zamawiania towarów.

 

Nowa funkcja zamawiania części zamiennych na platformie przyjęła się bardzo dobrze wśród naszych użytkowników. We wszystkich dziewięciu krajach, w których Tyre24 jest aktywny, już średnio 40% dealerów zamawia części zamienne za pośrednictwem portalu.

 

Użytkownicy konta Premium, doceniają w szczególności bezpłatną dostawę przy zamówieniu małej ilości towaru, a więc zamówienia części zamiennych poniżej 240 zł i/lub zamówienia pojedynczych sztuk opon i felg. Docenia się również priorytetowe opracowanie zamówień przez dostawców użytkowników konta Premium w przypadku wysyłki towaru. Jeśli zamówienie wpłynie przed godziną 13:00, wysyłka zostanie wykonana tego samego dnia – nawet w trakcie sezonu. Użytkownicy portalu szybciej otrzymują towar, i przez to, mogą szybciej obsłużyć zamówienia swoich klientów.

 

Źródło: SAITOW AG

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).