Skonsolidowane przychody netto Brembo Group wyniosły 1 339,7 mln euro w pierwszej połowie 2018 r., co stanowi wzrost o 6,1% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Przy podobnym kursie wymiany dochody wzrosły o 10,1%.
Prawie wszystkie segmenty rynku, w których Grupa prowadzi działalność pozytywnie, przyczyniły się do wyników okresu sprawozdawczego: segment samochodów wzrósł o 6,9%, motocykli o 2,7%, a pojazdów użytkowych o 10,5%. Sektor wyścigowy odnotował spadek o 6,6%.
Na poziomie geograficznym sprzedaż we Włoszech zmniejszyła się nieznacznie o -3,2%, podczas gdy w Niemczech sprzedaż wzrosła o 11%, we Francji o 20,7%, a w Wielkiej Brytanii o 6,8%.
Sprzedaż na rynku azjatyckim nadal odnotowywała wzrost: w Indiach o 13,3% (+ 26,7% według podobnego kursu wymiany), a w Chinach o 15,5% (19,6% według podobnego kursu wymiany). Jednak w Japonii odnotowano spadek sprzedaży o 13% (-11,9% według podobnego kursu wymiany).
Rynek północnoamerykański (Stany Zjednoczone, Meksyk i Kanada) zmniejszył się o 6,6%, ale odnotował wzrost o 3,4% po podobnym kursie wymiany walut. Rynek południowoamerykański (Brazylia i Argentyna) zmniejszył się o 6,4%, jednak odnotował wzrost o 18,8% przy podobnym kursie wymiany.
Marża EBITDA była na poziomie 19,4% do 259,9 mln euro i wzrosła o 1,7% w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Za to marża EBIT wyniosła 13,9% do 186,1 mln euro i spadła o 1,6% w stosunku do I półrocza 2017.