ALZURA planuje rozwijać działalność fulfillmentu

ALZURA planuje rozwijać działalność fulfillmentu

person Redakcja 27/06/2023

Firma oferuje producentom i hurtownikom usługę fulfillmentu umożliwiając sprzedaż na platformie ALZURA w Niemczech bez konieczności aktywnego działania jako dostawca.

Wielu producentów i firm handlowych w Polsce ma ogromny potencjał, aby sprzedawać swoje produkty także na rynkach zagranicznych. Często jednak brakuje im zdolności lub wiedzy, aby szczegółowo zaplanować i skutecznie przeprowadzić złożony proces internacjonalizacji. Firma e-commerce ALZURA oferuje producentom i hurtownikom usługę fulfillmentu, umożliwiając im sprzedaż towarów na platformie ALZURA w Niemczech, bez konieczności aktywnego działania jako dostawca.

 

Firma udostępnia w Niemczech specjalnie dostosowane do e-commerce magazyny i zajmuje się tworzeniem ofert na platformie ALZURA Tyre24, a także późniejszym wysyłaniem towarów, począwszy od pakowania, etykietowania, aż do przekazania ich kurierowi. ALZURA obsługuje również kwestie związane z fakturowaniem, obsługą zwrotów oraz wsparciem klientów fulfillmentu we wszystkich językach krajów, w których działa ALZURA.

 

Oferta ALZURA, polegająca na magazynowaniu określonych produktów, jest atrakcyjna dla producentów i dostawców z Polski. Jest to interesujące dla producentów, dla których tradycyjna wysyłka paczek nie wchodzi w grę lub jest trudna do zintegrowania z istniejącą logistyką. Ponieważ klienci ALZURA regularnie zamawiają produkty obsługiwane przez fulfillment ALZURA, przy zamówieniach koszykowych produkty partnerów fulfillmentu mogą być umieszczone w jednym opakowaniu wraz z produktami innych partnerów, co pozwala zminimalizować koszty wysyłki dla wszystkich partnerów fulfillmentu.

 

Usługa fulfillmentu jest również interesująca dla francuskich producentów, którzy generują sprzedaż w Niemczech pod marką własną hurtowni, ale nie mogą uzyskać dostępu do rynku niemieckiego z główną marką, ponieważ istniejący dystrybutorzy mogą nie chcieć sprzedawać głównej marki producenta jako konkurencyjnego produktu.

 

ALZURA oferuje również usługi fulfillmentu dla firm, które same nie są w stanie realizować działań e-commerce. Na przykład, gdy oprogramowanie nie jest przystosowane do szybkiego i efektywnego przetwarzania wielu pojedynczych zamówień na platformach handlowych.

Poprzez bezpośrednie połączenie z naszą platformą internetową ALZURA Tyre24 jako potężnym kanałem sprzedaży w dziewięciu europejskich krajach, nasze usługi fulfillmentu oferują szybki, przewidywalny i przede wszystkim skalowalny sposób wejścia w e-commerce w branży motoryzacyjnej. Michael Saitow CEO i założyciel firmy ALZURA AG

 

Jednak firma nie ma ambicji bycia dostawcą pełnego asortymentu w obszarze fulfillmentu, skupia się na produktach, które mogą być szybko i efektywnie wysyłane paczką. ALZURA posiada własną infrastrukturę logistyczną, w tym linię pakowania, oraz zatrudnia programistów tworzących własne oprogramowanie logistyczne ALZURA. Firma umożliwia klientom składanie zamówień do godziny 17:00, które zostaną dostarczone punktualnie następnego dnia.

 

W celu rozszerzenia pojemności magazynowej i zapewnienia jeszcze bardziej kompleksowych usług fulfillmentu, ALZURA obecnie poszukuje dodatkowych powierzchni magazynowych o wielkości 30 000 metrów kwadratowych w Niemczech. Ponadto firma planuje budowę własnej floty do codziennych dostaw. Będzie wykorzystywany innowacyjny system hybrydowy, który umożliwi albo korzystanie z usług kurierskich, albo obsługę do ostatniego metra przez samą ALZURĘ.

 

Usługi logistyczne i opcje zostaną średniookresowo zintegrowane z frontendem platformy, aby zapewnić klientom transparentną dostawę zamówienia. Klient będzie mógł wybrać spośród różnych opcji dostawy, w tym ekologicznych, uwzględniających ochronę klimatu.

 

Źródło: ALZURA

user photo

Autor

Redakcja

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).