5 lat innowacyjności marki Cromax

person Adrian Januszkiewicz 4/06/2019

Kevin Torfs, Cromax Brand Manager na EMEA, komentuje przyszłość Cromax w piątą rocznicę funkcjonowania marki.

Marka Cromax odrodziła się w 2013 r. pod nowym szyldem i logo. Jako globalna marka renowacyjna premium należąca do firmy Axalta, Cromax jest pionierem w obszarze innowacyjnych rozwiązań, które pozwalają klientom modernizować swoje warsztaty i metody pracy. Dzięki zaawansowanym cyfrowym narzędziom do zarządzania kolorami oraz różnym systemom lakierniczym, a także naciskowi na zrównoważony rozwój i ciągłe szkolenia, Cromax przyczynia się do wydajniejszej pracy swoich warsztatów.

Więcej niż lakier

Obecnie liczy się nie tylko lakier, ale też wszystko, co z nim związane. Dlatego podczas prac nad nowymi usługami i narzędziami bierzemy pod uwagę każdy etap naprawy. Wychodząc naprzeciw potrzebom warsztatów oferujemy rozwiązania sprzyjające wydajniejszej pracy i optymalizacji procesów. Wspieramy lakierników tak, aby klienci wybierali ich jak najczęściej. Kevin Torfs Cromax Brand Manager na EMEA

Większa mobilność, większa wydajność

Przyszłość jest w dużym stopniu uzależniona od postępu w dziedzinie połączeń mobilnych. Cromax od wielu lat oferuje warsztatom wysokiej klasy narzędzia do dobierania kolorów, co zawdzięcza innowacyjności Axalty w dziedzinie technologii cyfrowych. Na początku 2019 r. eksperci z Cromax poszli o krok dalej udostępniając warsztatom systemem ChromaConnect do zarządzania kolorami w chmurze, który zapewnia lakiernikom pełną swobodę pracy oraz elastyczność.

To pierwszy tego typu w pełni cyfrowy system do zarządzania kolorami, który oferuje lakiernikom maksymalną swobodę i elastyczność pracy dzięki bezprzewodowej obsłudze wszystkich cyfrowych procesów – od dobierania koloru po mieszanie. Największą zaletą jest brak potrzeby korzystania z komputera stacjonarnego. Kevin Torfs

 

Wszystkie procesy zarządzania kolorem w systemie ChromaConnect odbywają się bezprzewodowo. Lakiernicy mają natychmiastowy dostęp do takich funkcji, jak pomiary spektrofotometru, karty zleceń i receptury kolorów, z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu, np. smartfonu lub tabletu, oraz dowolnego miejsca – zarówno w pojedynczym warsztacie, jak i całej sieci warsztatów. Lakiernicy mogą kontrolować każdy aspekt zarządzania kolorem za pośrednictwem urządzeń podłączonych do Wi-Fi – także bezprzewodowych wag i drukarek – jak również najbardziej zaawansowanego spektrofotometru Cromax – ChromaVision Pro Mini – a także platformy ChromaWeb, czyli kompleksowej bazy danych kolorów w chmurze.

Zrównoważona przyszłość

Obniżanie zużycia energii to kluczowy element zrównoważonego rozwoju oraz istotny czynnik dla wielu warsztatów. Energia stanowi dla nich istotną pozycję na liście kosztów. Dlatego też wiele produktów Cromax – m.in. nowe podkłady Ultra Performance Non-Sanding Surfacer NS2081, NS2084NS2087 z serii Ultra Performance Energy System – powstaje z myślą o szybszej realizacji prac i optymalnym zużyciu energii w warsztacie. Ultra Performance Energy System powstał z użyciem rewolucyjnej technologii Axalty, umożliwiającej wykorzystanie wilgotności powietrza do skrócenia czasu schnięcia. Podkład zmniejsza zużycie energii i obniża jej koszty, dzięki czemu warsztaty mogą pracować szybciej i wydajniej. Obecnie warsztaty mogą swobodnie dobierać produkty w zależności od ilości pracy, a zatem są w stanie uzyskać idealną równowagę pomiędzy tempem pracy a zużyciem energii.

Rozwiązania na każdą potrzebę

Każdy warsztat ma własne cele biznesowe. Może to być oszczędzanie energii, wydajna realizacja dużej ilości zleceń lub uzyskanie znakomitego połysku. Poza Ultra Performance Energy System eksperci z Cromax opracowali także inne systemy napraw, dopasowane do różnych potrzeb warsztatów, w tym Energy Saving System, Ultra Productive System, Performance System, Value System, Plastic Repair System czy rozwiązania na potrzeby wykończeń specjalnych. Każdy z nich pomaga klientom w doborze procesu naprawy oraz jest powiązany z rekomendowanym zestawem produktów Cromax. Kevin Torfs

Poza puszką lakieru

Modernizacja warsztatów oznacza nie tylko wskazywanie właściwego kierunku, lecz także pomoc w jego obraniu. Innowacyjne produkty to jedno, ale zadbanie, aby użytkownicy końcowi dokładnie wiedzieli, jak z nich korzystać, to zupełnie inna sprawa.

 

W Cromax działy zajmujące się szkoleniami i wsparciem są równie istotne, co zespoły badawczo-rozwojowe. Prawidłowe stosowanie produktów przekłada się na znakomite efekty i wydajną pracę.

 

W 2018 r. Centrum Szkoleniowe Cromax w Mechelen (Belgia) obchodziło 30-stą rocznicę otwarcia. Jest to główne europejskie centrum szkoleniowe Cromax dla lakierników. Bogaty wybór kursów pozwala doskonalić umiejętności z różnych dziedzin, nie tylko lakierowania. Tematyka szkoleń jest bardzo zróżnicowana – od marketingu i zarządzania warsztatem po BHP i ochronę środowiska.

Pięć lat za pasem

Patrząc na osiągnięcia technologiczne z ostatnich pięciu lat, nie ma wątpliwości, że marka Cromax to bardzo dobry partner dla warsztatów dążących do modernizacji. Choć na świecie są różne rynki – od rozwijających się po w pełni rozwinięte – fakt, że marka Cromax jest młoda, dynamiczna i bogata w doświadczenie Axalty oznacza, że może zaspokajać potrzeby wielu warsztatów na świecie.

Będziemy wciąż tworzyć innowacyjne rozwiązania i opracowywać usługi cyfrowe dla naszych warsztatów. Przyszłość jest jasna, a Cromax pomoże ją urzeczywistnić. Kevin Torfs

 

Więcej informacji o Cromax można znaleźć na stronie marki.

 

Źródło: Axalta

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl