Suzuki Ignis II generacji – dziwna praca silnika | MOTOFAKTOR

Suzuki Ignis II generacji - dziwna praca silnika

W naszym kolejnym materiale współtworzonym z TecRMI skupimy się na Suzuki Ignisie II generacji z silnikiem 1.3 o mocy 69 kW.

Kod błędu:

  • Brak zapisanych kodów błędów

Symptomy usterki:

  • Silnik wyłącza się po krótkiej jeździe na biegu jałowym.
  • Możliwe jest ponowne uruchomienie silnika.
  • Wciśnięcie gazu przy prędkości obrotowej silnika między 4000 a 5000 obr./min spowoduje zatrzymanie silnikai zatrzymanie obrotomierza przy około 2000 obr./min.

Kontekst techniczny:

  • Wymieniono czujnik wału korbowego.
  • Sprawdzono miernik mas powietrza, zmierzone wartości odpowiadają wartościom zadanym.
  • Sprawdzono zasilanie elektryczne czujnika wału korbowego.
  • Zasilanie czujnika wału korbowego na biegu jałowym, odpowiada wartościom zadanym.
  • Pod obciążeniem następuje przerwa zasilania czujnika wału korbowego.

Możliwy środek zaradczy:

  • Wymienić czujnik wałka rozrządu.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).