Podsumowanie II edycji N! Virtual Days | MOTOFAKTOR

Podsumowanie II edycji N! Virtual Days

N! Virtual Days 2021 zgromadziło ponad 1500 uczestników, którzy ocenili je bardzo pozytywnie.

II edycja N! Virtual Days (7 i 8 kwietnia br.) wypadła mniej więcej w ten sam termin co coroczne N! Business Forum, które jednak nie mogło się odbyć ze względu na ograniczenia związane z koronawirusem.

 

Zamiast tego ponad 1500 uczestników dołączyło online, z możliwością odwiedzenia około 80 N! Dostawców na ich stoiskach i wzięło udział w łącznie 2500 spotkaniach biznesowych typu speed date i 14 webinarach.

Wysłuchaliśmy potrzeb naszej społeczności i ciężko pracowaliśmy, aby poprawić ich wrażenia, gdy wydarzenia na żywo nadal nie są możliwe. Oczywiście brakuje nam fizycznej obecności naszych członków i dostawców, ale jesteśmy bardzo dumni, widząc ich połączonych i aktywnie zaangażowanych. Naszą misją jest zapewnienie jak najlepszego środowiska do gromadzenia się naszej społeczności i zapewnienie pełnego wsparcia dla udanych spotkań.

N! Dyrektor ds. Marki i komunikacji - Bas Donders

Webinaria na żywo i wiele więcej

Była to również okazja dla kierownictwa NEXUS do podzielenia się ważnymi przesłaniami: od rozwoju projektów mających na celu dostarczenie usług dla bardziej zdigitalizowanego rynku wtórnego, po strategiczne inicjatywy mające na celu wyrównywanie możliwości biznesowych dla całej społeczności NEXUS.

 

Podczas pięciu dedykowanych webinariów zespół NEXUS podkreślił nową strukturę firmy, jej postęp i „obecność w terenie”, dalszy rozwój N! usług i koncepcji, strategię rozwoju działalności ciężarowej i terenowej oraz możliwości oferowane N! Dostawcom w zakresie rozwijania ich możliwości biznesowych.

Skoncentrowano się na głównych działaniach NEXUS, aby zapewnić ciągłe wsparcie i działać jako akcelerator wzrostu dla społeczności NEXUS.

Chociaż stale wzmacniamy naszą działalność operacyjną i podstawową, zwłaszcza w chwili zmian na rynku posprzedażowym, jesteśmy również bardzo zainteresowani wprowadzeniem do naszej społeczności możliwości wykraczających poza tradycyjne działania biznesowe. Wierzymy, że zmieniając nasz sposób myślenia, możemy lepiej przewidywać wyzwania, przed którymi staniemy w przyszłości.

Dyrektor Generalny NEXUS - Gael Escribe

 

Jednocześnie NEXUS kształtuje przyszłość rynku posprzedażowego poprzez szereg inicjatyw wykraczających poza swoją podstawową działalność. Podczas sesji na żywo okrągły stół złożony z N! Dostawców i N! Członków oddano głos najbardziej wpływowym podmiotom na rynku, nie tylko za ich motywację biznesową, ale także za ich zaangażowanie na rzecz bardziej zrównoważonego, ale dochodowego rynku części zamiennych.

Ceremonia wręczenia nagród na żywo

Wreszcie, jak to ma miejsce na tradycyjnej głównej konferencji na żywo, wydarzenie zakończyło się wręczeniem nagród.

 

  • Alternative Autoparts, Bapcor i NEXUS North America otrzymały tytuł N! Człoków Roku;
  • Megap tytuł N! Członka Roku Heavy Duty
  • Bosch tytuł N! Dostawcy Roku
  • ZF tytuł N! Dostawcy Heavy Duty Roku

Rozdano również nagrody „Awards of Excellence” przyznane Alexowi Ashmore’owi z Delphi Technologies, Srinivasie Raghavan z TVS i Kyoichiro Oki z SPK za ich osobisty wybitny wkład w rozwój N! Społeczności. Ich doskonałe wyniki, pomimo globalnych warunków społecznych i ekonomicznych w ciągu ostatniego roku, wykazały postępowe podejście i silne zaangażowanie w ramach społeczności NEXUS.

 

Następne globalne spotkanie odbędzie się w październiku, podczas „jesiennej” edycji N! Vitrual Days.

 

Źródło: NEXUS

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).