Schaeffler reorganizuje ofertę działu Automotive Aftermarket | MOTOFAKTOR

Schaeffler reorganizuje ofertę działu Automotive Aftermarket

person Joanna Piszcz 25/08/2021

Schaeffler reorganizuje ofertę działu Automotive Aftermarket w związku z przejęciem marki Ruville przez włoską firmę Industrie Saleri Italo.

Włoska firma z Florencji – Industrie Saleri Italoprzejęła od Schaefflera markę Ruville. Schaeffler Automotive Aftermarket i Saleri Group uzgodnili warunki przeniesienia praw do znaku towarowego marki Ruville na firmę Saleri ze skutkiem natychmiastowym.

Umowa jeszcze bardziej umacnia naszą współpracę z Saleri. Co więcej, takie działanie wzmacnia na rynku części zamiennych nasze pozostałe marki LuK, w przypadku przeniesienia napędu, INA, dla części silnika oraz FAG dla części podwozia. Nasze produkty to nieustająco profesjonalne rozwiązania naprawcze o jakości OE. Jens Schüler prezes GKAM, Global Sales & Marketing Automotive Aftermarket

 

Wszystkie produkty Schaeffler oferowane dotychczas pod marką Ruville będą sprzedawane pod marką FAG. Ta zmiana kończy globalną reorganizację portfolio Schaeffler Automotive Aftermarket rozpoczętą w 2019 roku. Początkowo do oferty marki FAG zostały przeniesione części układu kierowniczego i zawieszenia, wały napędowe oraz mocowania amortyzatora. Sprzedaż znaku towarowego nie ma wpływu na istniejące patenty oraz relacje z klientami i dostawcami Schaeffler.

 

Grupa Saleri jest liderem w dziedzinie rozwiązań z zakresu zarządzania temperaturą dla lżejszych i oszczędniejszych pojazdów. Firma dąży do bycia dostawcą technologii w pojazdach o zerowej emisji. Działa jako dostawca Tier 1 w segmencie wyposażenia na pierwszy montaż oraz odnotowała swoją obecność na motoryzacyjnym rynku części zamiennych.

Wśród innych przejęć, zakup marki Ruville umożliwi nam zaistnienie na rynku części zamiennych. Pozwoli to firmie Saleri na realizację strategii obejmującej wiele produktów i marek oraz zwiększenie reaktywności rynku i elastyczności produkcyjnej. Basilio Saleri prezes Industrie Saleri Italo S.p.A.

 

Więcej o transakcji piszemy w tekście “Industrie Saleri Italo przejmuje markę Ruville od firmy Schaeffler“.

 

Źródło: Schaeffler

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).