Industrie Saleri Italo przejmuje markę Ruville od firmy Schaeffler | MOTOFAKTOR

Industrie Saleri Italo przejmuje markę Ruville od firmy Schaeffler

person Joanna Piszcz 25/08/2021

Włoska firma z Florencji - Industrie Saleri Italo - która przejęła od Schaefflera markę Ruville - specjalizuje się w segmencie termiki w pojazdach samochodowych.

Założona w 1942 r. firma Industrie Saleri Italo S.p.A. to część Grupy Saleri, która jest liderem w opracowywaniu rozwiązań z zakresu termiki w pojazdach. Celem Grupy jest szybkie osiągnięcie pozycji głównego dostawcy technologii zarządzania ciepłem w pojazdach elektrycznych. Grupa działa w segmencie oryginalnego wyposażenia, od dawna jest też obecna na niezależnym rynku wtórnym.

 

Przejecie marki Ruville od firmy Schaeffler jest połączone z przejęciem CDC. S.r.l., włoskiego producenta części samochodowych do silników i podwozi na rynek wtórny.

Te operacje dobrze odzwierciedlają nasze zaangażowanie i strategię dla biznesu Aftermarket. Te dwie inwestycje uzupełniają się. Marka Ruville zapewnia szerokie międzynarodową rozpoznawalność dzięki swojemu bogatemu portfolio produktów, a C.D.C. zapewnia przemysłowy know-how i sprawność operacyjną w celu dostarczania wieloproduktowej oferty na rynek. Basilio Saleri prezes Industrie Saleri Italo S.p.A.

 

Dzięki strategicznym przejęciom Grupa Saleri ponownie wkracza na rynek samochodowych części zamiennych.

Znak towarowy Ruville jeszcze bardziej wzmocni postrzeganie Saleri jako wiarygodnego i solidnego partnera na poziomie globalnym. Ponadto C.D.C. została wybrana ze względu na swoje znaczące osiągnięcia, skonsolidowany łańcuch dostaw i platformę logistyczną. To – w połączeniu z doświadczeniem w zarządzaniu – sprawia, że ​​jest to idealna baza dla jednostki biznesowej Saleri Aftermarket. Matteo Cosmi dyrektor zarządzający w Industrie Saleri Italo S.p.A.

 

Aste Magherini i Francesco Giubbolini, byli właściciele CDC, zostali mianowani odpowiednio nowym dyrektorem generalnym i dyrektorem ds. zakupów w jednostce biznesowej Saleri Aftermarket.

 

Najbliższe miesiące zostaną poświęcone na dokończenie integracji, która już się rozpoczęła. Nowa jednostka biznesowa będzie w pełni funkcjonować na początku 2022 roku.

 

W związku z transakcją Schaeffler reorganizuje ofertę działu Automotive Aftermarket.

 

Źródło: Saleri

user photo

Autor

Joanna Piszcz

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).