Elit Polska podsumowuje akcję #ELITpomaga | MOTOFAKTOR

Elit Polska podsumowuje akcję #ELITpomaga

person Redakcja 14/05/2020

ELIT Polska od pierwszych dni aktywnie włączyła się do walki ze skutkami pandemii COVID-19, obejmując działaniami mechaników samochodowych oraz pracowników służby zdrowia.

Konsekwencje globalnego „lockdown-u” gospodarczego dotknęły niemal każdą funkcjonującą firmę, także w poszczególnych obszarach branży motoryzacyjnej – od produkcji, poprzez dystrybucję, do sprzedaży i usług. Konfrontacja z tą nieznaną nikomu sytuacją wymagała podjęcia natychmiastowych i jednocześnie rozważnych działań. Spółka ELIT Polska, będąca częścią Grupy Rhiag i LKQ Corporation, wykorzystała do tego zdobyte przez lata know-how. Ruszyła akcja #ELITpomaga.

 

Mając na względzie ważną rolę, jaką w czasie epidemii odgrywają prywatne środki transportu oraz zaopatrzenie, ELIT Polska skoncentrowała się na zapewnieniu ciągłości swojej pracy. Utrzymany został cały łańcuch logistyki, od centralnych magazynów, poprzez filie, po sprzedaż i dostawy do warsztatów samochodowych.

 

Na tym etapie dodano opcję e-faktur oraz rozszerzono sprzedaż on-line dla klientów indywidualnych. Spółka przekazała też wsparcie dla stałych klientów w postaci voucherów na zakupy.

 

Nie mniej ważnym elementem było zapewnienie maksymalnego, wychodzącego daleko poza zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego, pakietu środków bezpieczeństwa dla pracowników, dostawców i klientów. Opracowano także poradnik dla warsztatów odnośnie działalności w warunkach zagrożenia koronawirusem.

 

Jednocześnie za pośrednictwem profilu na Facebooku prowadzone są otwarte webinary Akademii ELIT z zakresu doboru części i serwisowania samochodu. Dla najmłodszych przygotowano „Warsztatowe kolorowanki”. Książeczkę z grafikami można bezpośrednio pobrać na dysk komputera i wydrukować.

 

Działalność ELIT Polska oparta jest na ideach społecznej odpowiedzialności biznesu. Jednak to odruch zwykłej solidarności i potrzeby niesienia pomocy przyświecał akcji przekazania maseczek ochronnych i płynów dezynfekujących służbie zdrowia. Do tej pory transporty te trafiły do jednoimiennych szpitali zakaźnych w Dębicy, Krakowie, Sosnowcu i Wrocławiu.

Ze skutkami epidemii COVID-19 będziemy mierzyli się jeszcze przez długi czas. Wymaga to od nas kontynuacji podjętych kroków i środków zaradczych oraz reagowania na zmieniającą się sytuację. W równym stopniu koncentrujemy się na zapewnieniu ciągłości działalności, a tym samym utrzymaniu miejsc pracy, jak też maksymalnej ochronie zdrowia i życia. Nie zapominamy również o naszych klientach - pracownikach warsztatów i sklepów oraz mechanikach, którzy są dla nas bohaterami wypełniając swoje codzienne obowiązki i pomagając utrzymać sprawność naszych aut. Anna Cebeńko Marketing Manager w Elit Polska

 

Źródło: ELIT Polska

user photo

Autor

Redakcja

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).