Brembo z nową identyfikacją wizualną i logo | MOTOFAKTOR

Brembo z nową identyfikacją wizualną i logo

person Adrian Januszkiewicz 29/11/2022

Nowe logo Brembo, zaprojektowane w sposób prosty i nowoczesny, ma przemawiać do młodego, cyfrowego pokolenia i budować doświadczenie marki.

 

Brembo zaprezentowało swoją nową identyfikację wizualną i logo, które odzwierciedlać mają strategiczną wizję firmy określoną hasłem „Turning Energy into Inspiration”.

 

Od momentu przedstawienia nowej wizji firmy jesienią 2020 roku, Brembo rozpoczęło proces przemiany w dostawcę rozwiązań, który będzie kształtować mobilność przyszłości. W efekcie tej transformacji, firma ma rozszerzyć swoją ofertę, z komponentów na kompletne systemy, wykorzystujące sztuczną inteligencję, mechatronikę i cyfrowe dane.

 

Wprowadzenie w 2021 roku SENSIFY, pionierskiego inteligentnego systemu hamulcowego, było istotnym krokiem w tym procesie. Obecnie ewolucja firmy wkracza w kolejny etap, wraz z premierą nowego wizerunku marki.

 

Identyfikacja wizualna Brembo ma zapewniać spójność pomiędzy naszym celem i wizerunkiem, wzmacniając przy tym doświadczenie marki – powiedział Daniele Schillaci, Chief Executive Officer Brembo – Jej głównym elementem jest projekt logo, które jest rozpoznawalne na całym świecie i było częścią sukcesu firmy. Teraz wyraża ono prostotę, połączoną z nowoczesnością i elementami cyfrowymi, co odzwierciedla perspektywiczne myślenie Brembo. Nowa identyfikacja reprezentuje zarówno dziedzictwo jak i ewolucję firmy, a także ma być dla nas inspiracją na przyszłość.

 

Projekt logo ma oddawać innowacyjność i jednocześnie pozostać w duchu wieloletniego stylu marki. Charakterystyczny znak Brembo został zoptymalizowany w taki sposób, aby był spójny z liternictwem, bardziej delikatnym, zaokrąglonym i łatwym do odczytania w każdym rozmiarze, zwłaszcza w przypadku zastosowań cyfrowych. Ikoniczny czerwony kolor będzie nadal symbolizować pasję firmy, a dzięki zmodernizowaniu kształtu, trafi do młodszego, cyfrowego pokolenia. Nowe logo ma zapewnić Brembo status ponadczasowej marki.

 

Od teraz, logo będzie szeroko rozpowszechniane na całym świecie, we wszystkich materiałach cyfrowych i drukowanych, a także będzie widoczne na przyszłych rozwiązaniach Brembo.

 

Źródło: Brembo

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).