Więcej światła w logo NARVA | MOTOFAKTOR

Więcej światła w logo NARVA

NARVA - producent źródeł światła do pojazdów mechanicznych - odświeża swoje logo. Od teraz globalną wartość marki podkreśla hasło "Das Licht".

Pod koniec lat 40. ubiegłego wieku w Niemczech powstała firma NARVA. Początkowo zajmowała się produkcją szeroko pojętych źródeł światła. W kolejnej dekadzie jej działania skoncentrowały się na branży motoryzacyjnej. Z wielu wprowadzonych do dziś innowacji warto wymienić żarówki halogenowe wykonane ze szkła kwarcowego. Obecnie w gamie produktów znajdują się również lampy ksenonowe i ultranowoczesne retrofity LED.

 

W ramach rebrandingu logo zachowano rozpoznawalne na cały świecie elementy. Nazwa NARVA ma ten sam krój pisma oraz granatowy kolor. Natomiast z liter „A” i „V” zniknęły symbolizujące wiązkę światła żółte trójkąty. Nie ma także trójkolorowych pasów flagi niemieckiej, jak i samego napisu „Germany”. Nie oznacza to jednak zerwania z historią pochodzenia tej marki. Dotychczasowe hasło „Licht Tradition” zastąpiono równie zrozumiałym „Das Licht”.

 

Nowe logo sukcesywnie wprowadzane będzie na opakowaniach produktów NARVA, jak też w innych obszarach komunikacji wizualnej. Aktualna oferta, w tym katalog do pobrania, dostępna jest na stronie www.narva-light.com.

 

Źródło: NARVA

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).