Tyre24: Zaufanie to podstawa, nawet w B2B | MOTOFAKTOR

Tyre24: Zaufanie to podstawa, nawet w B2B

Platforma Tyre24 wymaga rejestracji od dostawców oferujących na niej swoje produkty, aby nie tracić zaufania klientów.

To, co ma zastosowanie w prywatnym handlu online, jest oczywiście również podstawowym warunkiem w sektorze B2B: zaufanie to twarda waluta, każdy chce je zdobyć, ale – jeśli nie jesteś ostrożny – łatwo jest je stracić. Klienci platformy B2B Tyre24 mogą polegać na jakości oferowanych artykułów podczas zakupu części samochodowych.

Dzięki budowanej przez wiele lat pozycji na rynku opon i felg, nasi klienci darzą naszą firmę dużym zaufaniem. W związku z tym naszym obowiązkiem jest otwarcie naszego portalu w sektorze części samochodowych tylko dla tych dostawców, którzy odwzajemniają to zaufanie w swojej działalności gospodarczej.

dyrektor generalny i założyciel SAITOW AG/Tyre24 - Michael Saitow

 

W ciągu ostatnich miesięcy platforma Tyre24 sukcesywnie rozszerzała swoją ofertę w
segmencie części zamiennych i, oczywiście, angażowała się we współpracę z nowymi dostawcami. Nabywca, czyli warsztat, powinien móc w dalszym ciągu polegać na jakości Tyre24 podczas samego procesu zakupu, jak i również na samych produktach. Tyre24 codziennie współpracuje z kontrolerami jakości, którzy są zaangażowani w wewnętrzną ocenę wydajności dostawców na platformie. Odbywa się to na przykład poprzez analizę opinii klientów, ale także poprzez ocenę przyczyn zwrotów lub reklamacji. Pozwala to bardzo szybko zidentyfikować, który sprzedawca działa w interesie klienta, a który nie.

W przypadku konfliktów, interweniuje odpowiedni kierownik po stronie dostawcy oraz omawia z dealerem sytuację i możliwe rozwiązania. Platforma jest w stanie bardzo szybko reagować, dzięki dostosowaniu zarządzania dostawcami do poszczególnych krajów i produktów.

- Michael Saitow

Zarządzanie dostawcami

Menedżerowie ds. dostawców mają za zadanie wspierać i rozwijać dostawców od samego początku.

Poza wysoką dostępnością produktów, stałą aktualizacją zapasów i cen oraz szybką realizacją zamówień, ważne jest dla nas również, aby sprzedawca detaliczny oferował na rynku odpowiednie marki w atrakcyjnych cenach.

- Michael Saitow

 

Przykładowo, w odróżnieniu od eBay’a czy Amazon, w Tyre24 dostawcy muszą się zarejestrować jako dostawcy komercyjni, zanim będą mogli zaoferować swoje usługi. Tak więc nawet podczas podejmowania decyzji dotyczących tego, którzy dostawcy będą mogli oferować swoje artykuły na platformie, podejmuje się przysłowiową próbę oddzielenia ziaren od plew.

 

Źródło: SAITOW AG

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).