TVN Turbo Rally Team przed 47. Rajdem Świdnickim | MOTOFAKTOR

TVN Turbo Rally Team przed 47. Rajdem Świdnickim

Wytęsknieni rywalizacji zawodnicy i kibice wreszcie zacierają ręce i szykują się do inaugurującego nowy sezon RSMP 47. Rajdu Świdnickiego-Krause (27-28 kwietnia).

Pierwsza runda Mistrzostw Polski zapowiada się wyjątkowo atrakcyjnie, a to za sprawą rekordowej liczby zgłoszeń załóg w topowych samochodach klasy R5. Lista obfituje aż w 11 takich aut. Wśród nich znajduje się TVN Turbo Rally Team w Hyundaiu i20 R5. Przypomnijmy, że w sezonie 2019 pilotem Łukasza Byśkiniewicza jest Zbigniew Cieślar, który zastąpił Macieja Wisławskiego. Warszawsko-wiślański duet podkreśla, że jest dobrze przygotowany do rozpoczęcia sezonu i chce zaprezentować solidne tempo na kultowych odcinkach specjalnych w Górach Sowich.

Jak to się mówi: nowy sezon, nowe możliwości i nowe nadzieje. Z całym zespołem jesteśmy bardzo pozytywnie nastawieni do tego, co nas czeka na rajdowych trasach w 2019 roku. Dzięki wzmocnieniu składu Partnerów mogliśmy solidnie przepracować zimę i znacznie lepiej przygotować się do rywalizacji. Rajdy to sport bardzo skomplikowany, złożony z wielu elementów. Jeśli udaje się te wszystkie puzzle dobrze poukładać, wtedy kierowca może skupić się wyłącznie na jeździe. I tak chcemy robić już od 47. Rajdu Świdnickiego-Krause. Trasy w Górach Sowich są bardzo dobrze znane wszystkim zawodnikom. Kierowcy jadą po nich jak po torze wyścigowym, wykorzystując każdy centymetr asfaltu. Dla mnie wtedy bardzo ważne jest wyczucie i zaufanie do pracy opon. Podobnie jak przed rokiem postawiłem na Micheliny. Kibice mogą spodziewać się zaciętej rywalizacji, tym bardziej, że do rajdu zgłosiła się rekordowa liczba 11 załóg w samochodach klasy R5. To pokazuje, że rajdy rosną w siłę i bardzo mnie to cieszy. Plan? Chciałbym ze Zbyszkiem Cieślarem dobrze się bawić, jechać na tyle, na ile umiem, czerpać radochę z jazdy Hyundaiem i20 R5. Konkurencja jest bardzo zacna i mam do niej wielki szacunek. Do tej pory nasz i20 R5 był rodzynkiem, a teraz zapowiada się pięciu rywali w identycznych samochodach, co daje nam nieoficjalny „markowy puchar”. Obsługą naszego samochodu kolejny sezon zajmie się ekipa Kumiega Racing, z którą współpracuje nam się bardzo dobrze. Jestem wdzięczny naszym Partnerom, dzięki którym możemy z dobrą energią wkroczyć w nowy sezon: stacje paliw Amic Energy, Auto Partner, MaXgear, Kratki, NOVOL, TEKOM Technologia, Michelin, I Planet Radom, I Home. Zmagania śledzić będą kamery macierzystej TVN TURBO. Już teraz zapraszam na relacje, a kibiców zachęcam do gorącego dopingu na żywo.

kierowca TVN Turbo Rally Team - Łukasz Byśkiniewicz

Rajd Świdnicki-Krause, czyli dawniej Elmot, to ten, w którym wystartowałem najwięcej razy w mojej karierze. Dokładnie 16 razy jako pilot, a 2 razy jako kierowca, co daje razem 18 występów. Dziewiętnasty start zapowiada się wyjątkowo: nowy samochód klasy R5, nowy kierowca i niezwykle mocna konkurencja składająca się z 11 topowych „czterołapów”. Nie mogę się doczekać pierwszego odcinka specjalnego po ulicach Świdnicy, a następnie kostki Walimskiej. Jesteśmy dobrze przygotowani, co pokazaliśmy już podczas Memoriału Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza, wygrywając dwa odcinki specjalne. Łukasz wie, jak wykorzystywać Hyundaia i20 R5 i wierzę, że będziemy walczyć o najwyższe lokaty. Dziękuje Partnerom TVN TURBO RALLY TEAM'u, ponieważ dzięki nim będziemy żwawo przemieszczać odcinki specjalne Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2019. Zapraszam w Góry Sowie już w ten weekend, 27-28 kwietnia.

pilot TVN Turbo Rally Team - Zbyszek Cieślar

 

Źródło: Auto Partner S.A.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).