Texa przedstawia nowy system do kalibracji kamer i radarów | MOTOFAKTOR

Texa przedstawia nowy system do kalibracji kamer i radarów

Texa RCCS 2 to kompleksowe i profesjonalne rozwiązanie do przeprowadzania wszystkich operacji związanych z kalibracją kamer i radarów.

RCCS 2 zbudowane jest z solidnego wspornika głównego z elektryczną regulacją wysokości z możliwością precyzyjnego ustawienia równoległości położenia względem pojazdu za pomocą praktycznego pokrętła znajdującego się z tyłu urządzenia. Belka poprzeczna wyposażona jest w dwa dalmierze, przesuwny odbłyśnik wyposażony w centralny laser do ustawiania względem radaru czołowego.

Ponad ramą urządzenia znajduje się kolejny wskaźnik laserowy, pomocny w ustaleniu środka pojazdu, poprzez wycelowanie wiązki lasera w przednie logo pojazdu.

 

To technologicznie zaawansowane rozwiązanie umożliwia pozycjonowanie RCCS z łatwościądokładnością oraz z zachowaniem procedur bezpieczeństwa i zaleceń poszczególnych producentów pojazdów.

 

Ponadto, RCCS 2 można w łatwy sposób przemieszczać w warsztacie dzięki obrotowym kółkom, w które jest wyposażony.

 

RCCS 2 jest dostępny w trzech wersjach z uchwytami na obręcze kół; z uchwytami na opony; z zestawem do kontroli ustawienia zawieszenia, czujnikami CCD i uchwytami na obręcze kół.

RCCS2 wykorzystuje wysoce wydajny tryb ustawiania optycznego, który umożliwia szybkie i precyzyjne wykonanie wszystkich czynności związanych z kalibracją radarów i kamer. W celu ustawienia pojazdu wykorzystuje się dwa laserowe dalmierze, których wiązki kierowane są na dwie tabliczki pomiarowe.

 

Wersja RCCS2 wyposażona w uchwyty na obręcz koła może zostać rozbudowana przez dodanie elektronicznych czujników CCD, pozwalających na kontrolę ustawienia zawieszenia i cyfrowe pozycjonowanie zestawu RCCS2. Przed przystąpieniem do kalibracji, należy sprawdzić geometrię zawieszenia pojazdu. Pominięcie tego etapu może wiązać się z ryzykiem w zakresie bezpieczeństwa oraz niezadowolenia klienta.

 

Czynność tą można zlecić warsztatowi zewnętrznemu posiadającemu urządzenie do kontroli zawieszenia, jednakże wiąże się to z utrudnieniem pracy i zmniejszeniem zysku z wykonywanej usługi. Z tego względu, chcąc zaoferować swoim klientom pełną i profesjonalną usługę można skorzystać z zestawu RCCS 2 z uchwytami na obręcz koła podlegającego rozbudowie przez dodanie czujników CCD, umożlwiających sprawdzanie ustawienia zawieszenia oraz cyfrowe pozycjonowanie zestawu kalibracyjnego.

 

Aby poznać wszystkie sekrety systemów ADAS, dział TEXAEDU opracował dwa dedykowane szkolenia specjalistyczne: D9C i D9T. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań dotyczących procedur kalibracji, Texa oferuje specjalną infolinię Call Center ADAS: szybkie i kompetentne wsparcie, które pomoże rozwiązać wszelkie problemy.

 

Źródło: Texa

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).