Zmiany w projekcie strony uwzględniają opinie klientów. Denso chce, aby strona była jak najbardziej intuicyjna i pomocna dla profesjonalistów z rynku wtórnego.
Wybrane aktualizacje dotyczące strony internetowej Denso Aftermarket Europe:
- Katalog elektroniczny ma zostać zmodernizowany, tak aby był bardziej przyjazny dla użytkownika i bardziej intuicyjny, co ma ułatwić mechanikom szybkie znajdowanie odpowiednich części, nawet w przypadku złożonych zastosowań.
- Nowa strona internetowa bazuje na danych zbieranych na żywo, dzięki czemu sekcja „Gdzie kupić?” ma wyświetlać najświeższe informacje o dystrybutorach Denso.
- Użytkownicy strony internetowej – dystrybutorzy, warsztaty lub osoby fizyczne – mają być w stanie zalogować się i uzyskać dostęp do ekskluzywnych informacji, takich jak informacje techniczne czy wskazówki dotyczące montażu.
- Strona ma zostać zintegrowana z innymi usługami internetowymi Denso Europe, takimi jak e-learning, webinaria i e-commerce. W rezultacie nowa strona ma być bardziej interaktywny, multimedialny charakter.
Zmianie ulec mają również treści na stronach produktów i kategorii oraz szata graficzna strony.
Projektując nową stronę internetową kierowaliśmy się czymś więcej niż tylko estetyką czy naprawianiem błędów. Chodziło o postawienie potrzeb naszych klientów i partnerów na pierwszym miejscu. Jeśli uda nam się ułatwić korzystanie z kluczowych usług, inteligentniej wykorzystywać dane, a nawet zautomatyzować niektóre popularne funkcje, umożliwi to odwiedzającym znacznie szybsze dotarcie do potrzebnych informacji, a ostatecznie zapewni im lepsze wrażenia z korzystania z naszej strony. Doświadczenie jest naszym priorytetem we wszystkich działaniach Denso Europe Aftermarket. Z pewnością dotyczy to również naszej strony internetowej – jesteśmy dumni z naszej nowoczesnej, interaktywnej strony internetowej, która nie tylko lepiej wygląda, ale również znacznie skuteczniej wspiera naszych cenionych klientów. Fatiha Laauich Pan EU Strategic Marketing Manager
Uruchomiona podczas ubiegłorocznej pandemii koronawirusa platforma e-learningowa Denso ma obecnie ponad 3500 użytkowników z 22 krajów. Platforma oferuje do dziewięciu kursów modułowych (liczba kursów zależy od wyboru języka i kraju) i regularne konkursy w ramach Ligi Prawdziwych Mechaników.
Denso pracuje również nad rozszerzeniem swojego portalu e-commerce b2b, który ma umożliwić dystrybutorom Denso łatwe sprawdzanie stanów magazynowych, cen i zamawianie części Denso. Platforma b2b została już uruchomiona w Rosji i jest przygotowywana w Europie, aby ułatwić wprowadzanie i zamawianie nowych części, a także udział w akcjach sprzedażowych i działaniach promocyjnych Denso.
Źródło: Denso