Strona Denso Aftermarket ulegnie zmianie | MOTOFAKTOR

Strona Denso Aftermarket ulegnie zmianie

Denso Europe Aftermarket aktualizuje swoją stronę internetową – znaleźć mają się na niej nowe treści, funkcje i elementy wizualne.

Zmiany w projekcie strony uwzględniają opinie klientów. Denso chce, aby strona była jak najbardziej intuicyjna i pomocna dla profesjonalistów z rynku wtórnego.

 

Wybrane aktualizacje dotyczące strony internetowej Denso Aftermarket Europe:

 

  • Katalog elektroniczny ma zostać zmodernizowany, tak aby był bardziej przyjazny dla użytkownika i bardziej intuicyjny, co ma ułatwić mechanikom szybkie znajdowanie odpowiednich części, nawet w przypadku złożonych zastosowań.
  • Nowa strona internetowa bazuje na danych zbieranych na żywo, dzięki czemu sekcja „Gdzie kupić?” ma wyświetlać najświeższe informacje o dystrybutorach Denso.
  • Użytkownicy strony internetowej – dystrybutorzy, warsztaty lub osoby fizyczne – mają być w stanie zalogować się i uzyskać dostęp do ekskluzywnych informacji, takich jak informacje techniczne czy wskazówki dotyczące montażu.
  • Strona ma zostać zintegrowana z innymi usługami internetowymi Denso Europe, takimi jak e-learning, webinaria i e-commerce. W rezultacie nowa strona ma być bardziej interaktywny, multimedialny charakter.

 

Zmianie ulec mają również treści na stronach produktów i kategorii oraz szata graficzna strony.

Projektując nową stronę internetową kierowaliśmy się czymś więcej niż tylko estetyką czy naprawianiem błędów. Chodziło o postawienie potrzeb naszych klientów i partnerów na pierwszym miejscu. Jeśli uda nam się ułatwić korzystanie z kluczowych usług, inteligentniej wykorzystywać dane, a nawet zautomatyzować niektóre popularne funkcje, umożliwi to odwiedzającym znacznie szybsze dotarcie do potrzebnych informacji, a ostatecznie zapewni im lepsze wrażenia z korzystania z naszej strony. Doświadczenie jest naszym priorytetem we wszystkich działaniach Denso Europe Aftermarket. Z pewnością dotyczy to również naszej strony internetowej – jesteśmy dumni z naszej nowoczesnej, interaktywnej strony internetowej, która nie tylko lepiej wygląda, ale również znacznie skuteczniej wspiera naszych cenionych klientów.

Pan EU Strategic Marketing Manager - Fatiha Laauich

Program e-learningowy Denso rośnie w siłę

Uruchomiona podczas ubiegłorocznej pandemii koronawirusa platforma e-learningowa Denso ma obecnie ponad 3500 użytkowników z 22 krajów. Platforma oferuje do dziewięciu kursów modułowych (liczba kursów zależy od wyboru języka i kraju) i regularne konkursy w ramach Ligi Prawdziwych Mechaników.

Denso e-commerce

Denso pracuje również nad rozszerzeniem swojego portalu e-commerce b2b, który ma umożliwić dystrybutorom Denso łatwe sprawdzanie stanów magazynowych, cen i zamawianie części Denso. Platforma b2b została już uruchomiona w Rosji i jest przygotowywana w Europie, aby ułatwić wprowadzanie i zamawianie nowych części, a także udział w akcjach sprzedażowych i działaniach promocyjnych Denso.

 

Źródło: Denso

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).