Škoda Vision 7s w Salonie Online | MOTOFAKTOR

Škoda Vision 7s w Salonie Online

Do jutra (29 sierpnia br.) zainteresowani mogą odbyć wirtualną rozmowę z doradcami Škody w związku z obecnością w Salonie Online modelu Vision 7s.

Salon online, czyli wirtualna wizyta

Z myślą o klientach, dbając o ich cenny czas, w 2019 roku Škoda wprowadziła na polski rynek innowacyjne rozwiązanie. Marka wystartowała wówczas z kampanią promującą Salon Online, czyli wirtualny odpowiednik stacjonarnych punktów sprzedażowych. Narzędzie umożliwia odbycie rozmowy online z ekspertem, podczas której doradcy udzielają odpowiedzi na pytania zarówno związane z samochodami, jak i formami finansowania. Dodatkowo, w wyznaczone dni, Salon Online prowadzi transmisje live, podczas których oglądający mogą poruszyć nurtujące ich kwestie lub pozostać w roli wolnego słuchacza.

 

W pierwszej połowie 2020 roku świat dotknęła pandemia, która uziemiła większość z nas w domach, ograniczyła możliwości zakupowe i jeszcze mocniej przyzwyczaiła ludzi do korzystania ze sklepów online. Nic dziwnego, ponieważ możliwość nabycia nowego produktu bez wychodzenia z domu jest po prostu wygodna, a nowe technologie są ułatwieniem i odpowiedzią na życie w szybkim tempie. Można więc powiedzieć, że Škoda wyprzedziła trendy. W salonie dostępnych jest wiele modeli, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Cały proces odbywa się online – wystarczy sięgnąć po smartfona lub laptopa i rozpocząć wirtualne eksplorowanie – dodaje Klaudyna Gorzan, Kierownik ds. PR marki Škoda.

Fot. Škoda

Škoda Vision 7s

Od minionego weekendu do jutra (29 sierpnia 2023 r.) odwiedzający Salon Online mają możliwość poznania modelu koncepcyjnego elektrycznego SUV-a Škoda Vision 7s, prezentującego nowy design i język stylistyczny MODERN SOLID. Przód przedstawia charakterystyczne linie marki. Pas oświetlenia ambiente zajmuje całą szerokość frontu pojazdu i posiada funkcję podświetlenia napisu. Nowy grill Tech Deck Face, to reinterpretacja znanej i używanej do tej pory wersji. Jest szerszy i bardziej płaski niż jego poprzednicy, a żebra zastąpione zostały ciemnym szkłem, skrywającym czujniki pojazdu, a także prezentującym rozmieszczone na wzór litery „T” reflektory. Oba zderzaki posiadają po siedem pionowych, równolegle ułożonych wlotów powietrza, a przestrzeń za nimi wyróżnia się jaskrawym, pomarańczowym kolorem Flashy Orange. Aerodynamiczne koła wraz z całym pojazdem tworzą jedną spójną całość o opływowym kształcie.

Fot. Škoda

Wnętrze pojazdu zostało wykonane z trwałych i zrównoważonych materiałów. Charakteryzuje je przestronność oraz pojemność – składa się z 3 rzędów siedzeń, gdzie pomieści aż 7 osób. Z przodu znajduje się szeroka deska rozdzielcza wraz z pionowym ekranem dotykowym. Tuż pod nim umieszczona została konsola środkowa, a poniżej specjalne schowki z możliwością zsynchronizowania smartfonów z pojazdem w celu polepszenia i spersonalizowania interakcji z autem.

Fot. Škoda

Źródło: Škoda

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).