Q Service Castrol reaguje na skutki pandemii | MOTOFAKTOR

Q Service Castrol reaguje na skutki pandemii

person Adrian Januszkiewicz 15/05/2020

Eskalacja pandemii Covid-19 poddała sieć Q Service Castrol próbie, z której ta wyszła obronną ręką.

Rozwój pandemii koronawirusa znacząco wpłynął na zachowania wszystkich konsumentów, w tym również kierowców. To oczywiście miało przełożenie na ograniczenie ruchu w warsztatach. Na szczęście reakcja branży aftermarketowej była niemalże natychmiastowa.

 

Po dokładnym przeanalizowaniu wszystkich możliwości, producenci części zostali zachęceni przez Inter Cars i wspólnie zorganizowali akcję #pomagamypomagać, której celem była pomoc właścicielom warsztatów i mechanikom.

Sieci warsztatowe, w tym Q Service Castrol, zarządzane przez Inter Cars, były tymi, które pierwsze mogły liczyć na wsparcie w ramach projektu #pomagamypomagać. Udowadniamy, że dla nas liczy się przede wszystkim partnerstwo. Wymagamy od naszych członków standardów, ale w sytuacji zagrożenia, tworzymy dla nich rozwiązania, dzięki którym mogą dalej pracować i przyjmować klientów. Dostajemy liczne sygnały, że jako organizacja, stanęliśmy na wysokości zadania. Marta Ciesielska Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA

 

Akcja #pomagamypomagać oparta została na trzech filarach – pakietach ochronnych, webinarach online oraz darmowych treściach marketingowych, które mają pomóc zachęcić kierowców do odwiedzania warsztatów.

Pierwsze dni pandemii faktycznie były dla nas zaskoczeniem. Jednak odpowiednia reakcja zarówno sieci Q Service Castrol, jak i Inter Cars, pozwoliły nam szybko dostosować się do sytuacji i teraz znów zmierzamy do poziomu sprzed początku wprowadzenia ograniczeń. Jesteśmy przygotowani na różne warianty, dzięki czemu trafiają do nas stali klienci, jak również nowi, szukający bezpiecznych warsztatów, w których mogą serwisować auta. Przemysław Woźniak Speed Car, serwis zrzeszony w sieci Q Service Castrol
Zabieg z dostarczeniem treści marketingowych to znakomity ruch ze strony sieci. Dzięki temu mamy możliwość zakomunikowania kierowcom, że nasz serwis pracuje i jesteśmy przygotowani do tego, aby bezpiecznie przyjmować klientów. Internet to potężne narzędzie, a dostarczane do nas gotowe materiały dają nam dużo szersze spektrum możliwości w tym zakresie. Liczymy, że sytuacja niedługo wróci do normy i wyjdziemy z tego obroną ręką. Radosław Karwan serwis Progres, należący do sieci Q Service Castrol

 

Należy podkreślić także, że specjaliści odpowiedzialni za rozwój sieci wciąż pracują nad kolejnymi projektami, mającymi za zadanie promocję warsztatów zrzeszonych w strukturach Q Service Castrol.

 

Ciepło przyjęta kampania Asy Serwisowe, która została zainicjowana na początku roku, w niedługiej przyszłości będzie miała swoje kolejne odsłony. To w połączeniu z działaniami akcji #pomagamypomagać skutkować może wzrostem zainteresowania usługami warsztatów tej sieci.

 

Źródło: Inter Cars

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).