Pirelli P Zero World w Dubaju już otwarte

person Adrian Januszkiewicz 16/01/2019

Po Los Angeles, Monachium i Monte Carlo, najnowszy flagowy sklep Pirelli powstał w Dubaju.

Ten symbol strategii sprzedaży Pirelli i jej wiodącej pozycji na rynku, wkracza na kluczowe terytorium łączące Bliski Wschód z resztą świata. Parada ponad 60 supersamochodów należących do fanów i lokalnych kolekcjonerów uświetniła otwarcie nowego punktu marki. Następnego dnia przeszło 200 samochodów pojawiło się na torze Yas Marina w Abu Dhabi podczas imprezy P Zero Experience – wyjątkowych, sportowych eventów Pirelli.

Koncepty P Zero World są często opisywane jako „butikowe salony oponiarskie”, co oznacza sklepy, w których klienci mogą znaleźć najbardziej ekskluzywne produkty marki Pirelli oraz skorzystać z usług dedykowanych najbardziej egzotycznym i luksusowym samochodom na świecie. Salony P Zero World to jedyne miejsca, w których dostępna jest cała gama opon Pirelli, takich jak m.in. P Zero Trofeo R – opony wyścigowe z homologacją drogową o najwyższych osiągach oraz Pirelli Collezione – opon dedykowanych do samochodów kolekcjonerskich, których projekt łączy klasyczny wygląd z nowoczesnymi osiągami.

 

Pełna oferta salonu obejmuje szeroką gamę produktów marki Pirelli, w tym opony motocyklowe, opony rowerowe serii Velo oraz akcesoria marki Pirelli Design. Klienci nowego salonu P Zero World w Dubaju mogą również skorzystać z ekskluzywnej oferty usług, która obejmuje odbiór samochodów od klienta oraz podstawienie auta zastępczego. Jednak to nie wszystko, P Zero World umożliwia wejście do wyjątkowego świata Pirelli, gdzie można w pełni oddać się atmosferze tworzonej również dzięki wielu unikalnym przedmiotom – od niesamowitych zdjęć znanych z legendarnego kalendarza marki, po ekspozycję wielokolorowych opon dedykowanych wyścigowej serii Formuły 1.

 

Wszystko to podkreśla strategię marki Pirelli, która koncentruje się na produktach segmentów premium i prestiż – obszarze rynku, który wykazuje stały wzrost. Włoski producent opon uznawany jest za lidera tych segmentów, zarówno przez klientów, jak i producentów samochodów. Patrząc na liczby, Pirelli dostarcza na pierwszy montaż opony do ponad połowy produkowanych na świecie samochodów prestiżowych. Oznacza to, że obecnie każdy jeden z dwóch opuszczających fabrykę supersamochodów wyjeżdża z niej na oponach Pirelli. Włoska firma zdobyła również 20% rynku marek premium, co potwierdza jej pozycję lidera w sektorze dóbr wysokiej wartości.

Dlaczego Dubaj?

Dubaj, który znajduje się w samym sercu Zjednoczonych Emiratów Arabskich, od zawsze był ważnym ośrodkiem handlu i transportu. To od lat jedno z najbardziej otwartych na Bliskim Wschodzie miejsc na globalne trendy, zarówno technologiczne, jak i stylistyczne. Nie jest więc zaskoczeniem, że w 2020 roku miasto będzie gospodarzem EXPO DUBAI – międzynarodowej wystawy, która zgodnie z szacunkami organizatorów może przyciągnąć nawet 25 milionów turystów. Zjednoczone Emiraty Arabskie znajdują się w samym centrum rynku samochodowego na Bliskim Wschodzie, a potencjał rynkowy tego regionu jest bardzo obiecujący dla sektora motoryzacyjnego. Szacuje się, że rynek będzie wzrastał stale o ok. 4-5% rok do roku w segmencie samochodów luksusowych w ciągu najbliższych kilku lat.

 

Najlepszym dowodem na to wyjątkowe zamiłowanie do motoryzacji są widoczne w Dubaju samochody policji. Flota radiowozów może się poszczycić modelami supersamochodów, które spokojnie mogłyby znaleźć swoje miejsce w garażu kolekcjonera. Wśród nich znalazły się takie modele jak m.in.: Lamborghini Aventador, Ferrari FF, Bentley Continental GT, McLaren 12C oraz Audi R8. Niektóre z tych wyjątkowych radiowozów wzięły udział w paradzie 60 supersamochodów, która uświetniła ceremonię otwarcia P Pero World w Dubaju. Jednym z najważniejszych punktów otwarcia, była prezentacja samochodu Fenyr SuperSport, który został wyposażony w opony Pirelli i jest owocem prac firmy W Motors – pierwszego arabskiego producenta hipersamochodów, który również działa w Dubaju. Prezes firmy W Motors – Ralph R. Debbas, był gościem honorowym ceremonii otwarcia, prezentując wizjonerskie podejście do projektowania samochodów, które kształtują przyszłość branży w regionie. Dodatkową atrakcją spotkania była ekspozycja samochodu Aston Martin Zagato. Dla znanego włoskiego producenta nadwozi Zagato otwarcie P Zero World w Dubaju było również początkiem obchodów jubileuszu setnej rocznicy działalności.

 

Nic więc dziwnego, że w Dubaju, jak i w całych Zjednoczonych Emiratach Arabskich, pasja do samochodów sportowych idzie w parze z jasnymi i precyzyjnymi wyborami kierowców. Jeśli chodzi o wybór opon, homologacje i dedykowane rozwiązania mają kluczowe znaczenie na rynku, na którym właściciele supersamochodów wybierają opony dedykowane – zostały zaprojektowane razem z samochodem, do którego są idealnie dopasowane. Ten model sprzedaży leży u podstaw strategii firmy Pirelli, która nazywa go „Perfect Fit”.

 

Oznaczenia na oponach świadczą, że ogumienie zostało wykonane specjalnie z myślą o konkretnym modelu samochodu, a konkretne symbole wskazują na konkretnych producentów pojazdów. Opony te powstają dzięki wspólnemu programowi rozwojowemu z udziałem inżynierów Pirelli i producentami samochodów, który trwa około 2-3 lat, a jego owocem jest ogumienie idealnie dopasowane do danego modelu auta. Stanowi to gwarancję dla właścicieli tych samochodów, że będą oni w stanie uzyskać maksymalne osiągi i prowadzenie, które charakteryzują samochód od momentu opuszczenia linii produkcyjnej.

Caffe Italiano oraz Track Expert

Sklep P Zero World w Dubaju mieści się w nowym 600-metrowym budynku (podzielonym między salon wystawowy i warsztat), w którym załoga składa się z pięciu techników, dwóch sprzedawców i pracownika recepcji. Na miejscu znajdują się cztery stanowiska z podnośnikami, gdzie dokonywane są wszelkie usługi związane z wymianą i konserwacją opon, z wykorzystaniem najnowocześniejszych urządzeń montażowych. Znajdują się tutaj m.in. urządzenia do laserowego pomiaru zbieżności kół oraz w pełni automatyczne maszyny do montażu opon, które nie wymagają obsługi operatora i gwarantują pełne bezpieczeństwo dla felg. Ponadto P Zero World w Dubaju jest wyposażony w jedną z najszybszych wyważarek, która jest w stanie szybko rozwiązać niewidoczne problemy, takie jak drgania kierownicy, których tradycyjne maszyny nie są w stanie zidentyfikować.

 

W poczekalni dla klientów znalazł się oryginalny symulator bolidu F1 oraz włoska kawiarnia
z prawdziwego zdarzenia. Instruktorzy jazdy po torze są do dyspozycji klientów i służą poradami dotyczącymi konfiguracji samochodu, zarządzania oponami, a także dzielą się swoją wiedzą z zakresu techniki jazdy.

Strategia sprzedaży firmy Pirelli koncentruje się na aktywacji kolejnych salonów we współpracy z partnerami, którzy posiadają już swoje placówki na miejscu. Taka sytuacja miała miejsce w przypadku Dubaju i naszego dystrybutora Ala Hawai’a, który od 32 lat współpracuje wyłącznie z Pirelli. Dzięki temu możemy liczyć na lojalnych klientów, ale przede wszystkim na niezawodność i umiejętności warsztatu, który z pasją podchodzi do swojej pracy. P Zero World to klejnot w tej strategii, gdzie klienci mogą odkryć naszą markę, ekskluzywne produkty i usługi na najwyższym poziomie w wyjątkowym otoczeniu. Co więcej, klienci mają szansę dowiedzieć się więcej o naszych partnerskich markach, a to pomaga nam stworzyć wyjątkową atmosferę tego miejsca, która odróżnia P Zero World od wszelkich innych warsztatów wulkanizacyjnych. Kolejnym punktem na mapie naszych placówek będzie otwarcie P Zero World w Melbourne w Australii. Gaetano Trezza Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Pirelli

 

Źródło: Pirelli

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl