Philips doświetla pracę mechaników Gosi Rdest | MOTOFAKTOR

W ramach współpracy Philipsa z Gosią Rdest udostępniono między innymi lampy warsztatowe, z których na co dzień korzysta team mechaników z Racingtech.

W tegorocznym – mocno skróconym, a przez to intensywnym – sezonie sportów motorowych Gosia Rdest startowała w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. W klasyfikacji generalnej klasy D4 3500, po ośmiu rundach, zajęła 2. miejsce. Droga do podium była bardzo zacięta i obfitowała w wiele zwrotów akcji na torze.

Mieliśmy pożar i wymianę silnika, jak też najechanie na tył auta, co skończyło się solidną naprawą karoserii i zawieszenia. Z wszystkim musieliśmy sobie radzić na miejscu. To mało komfortowa sytuacja, gdy pracuje się pod presją czasu. Często w godzinach nocnych, a więc i ograniczonych warunkach oświetlenia. Marcin Macałka Racingtech

 

Jeszcze przez sezonem mechanicy Gosi Rdest otrzymali pełną gamę lamp warsztatowych. Od małych latarek typu penlight, przez model RCH31 z filtrem UV do wykrywania nieszczelności, po CBH51 mocowaną pod maską silnika. Wszystkie łączy nowoczesne źródło światła, jakim są diody LED. Gwarantują one jasną i białą barwę, która jest neutralna dla ludzkiego oka. Dzięki pojemnym akumulatorom wszystkie mogły pracować w systemie bezprzewodowym.

 

We wrześniu gamę lamp warsztatowych marki Philips uzupełniły nowe generacje dwóch modeli. To tak zwana czołówka HL22M i mocowana pod maską CBH52.

W pracy mechanika zawsze potrzebne są dwie ręce, dlatego ważną cechą lampy warsztatowej powinna być możliwość jej zawieszenia. Nie zawsze przydatnym rozwiązaniem będzie haczyk czy wbudowany magnes, dlatego praktyczną alternatywą jest czołówka. Dzięki mocowaniu na głowie, snop światła zawsze doświetla miejsce, na które patrzymy. Możliwość jej włączenia i wyłączenia za pomocą ruchu dłoni podnosi komfort użytkowania, szczególnie podczas pracy w kanale czy na podnośniku. Jacek Stolarski Racingtech
SEAT Leon Racer pozbawiony jest wielu elementów wyposażenia wnętrza, w tym oświetlenia. Przy jego braku trudniej się pracuje, chociażby nad przeprogramowaniem komputera pokładowego. Można użyć czołówki, ale znaleźliśmy zastosowanie i dla lampy przeznaczonej pod maskę silnika. Dzięki rozciąganym i obracanym ramionom doskonale pasuje do orurowania klatki bezpieczeństwa. Praca bez kabla zasilającego pozwala na zabranie jej na jazdę próbną. Marcin Macałka

 

Ostatnia runda sezonu WSMP była też okazją do nagrania przez Gosię Rdest filmu z nocnych przejazdów samochodem po Torze Poznań. Żarówki halogenowe znajdujące się już w reflektorze były zastępowane nowymi Philips RacingVision GT200 i retrofitami LED X-treme Ultinon Pro9000. Przy ich wymianie przydatna była czołówka HL22M, zaś do doświetlania planu posłużyła… lampa CBH52. Wkrótce film będzie miał premierę na kanale YouTube Gosi Rdest.

Źródło: Philips

user photo

Autor

Redakcja

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).