Olej silnikowy Ravenol Eco Synth do samochodów osobowych | MOTOFAKTOR

Olej silnikowy Ravenol Eco Synth do samochodów osobowych

W ofercie firmy Ravenol pojawił się nowy syntetyczny olej silnikowy - Eco Synth ECS SAE 0W-20.

Ravenol Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologiach USVO i CleanSynto do silników benzynowych i wysokoprężnych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO osiągnięto wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju.

 

Technologia USVO sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Utrzymuje silnik w czystości i zapewnia jego wysoką sprawność. Posiada wysokie parametry dla rozruchu na zimno. HTHS min. 2,6 mPa * s.

 

Jak podaje producent, dzięki nowej formule Ravenol Eco Synth ECS SAE 0W-20 zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i utratą oleju przez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy wymiany oleju zgodnie z instrukcjami producenta oraz zapewnia:

 

  • po rozruchu błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika
  • wysoka oszczędność paliwa FE (Fuel Economy ) dzięki doskonałym olejom bazowym oraz dodatkom
  • zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, laków, nagarem i korozją, również w niekorzystnych warunkach stosowania
  • niska skłonność do parowania, tym samym mniejsze zużycie oleju.
  • brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
  • gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie popychaczy hydraulicznych we wszystkich temperaturach
  • stabilny olej silnikowy bez utleniania NOx
  • dobra stabilność starzenia potwierdzona przez Hot Tube Test
  • neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających

 

Klasa jakości: API SN (RC), ILSAC GF-5, ACEA C5, Licencja: API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5

 

Aprobaty: MB-aprobata 229.71, Jaguar Land Rover STJLR.51.5122

 

Specyfikacje: Ford WSS-M2C947-A, GM dexos1 (pierwszej generacji), GM 6094 M, Chrysler MS-6395, Mitsubishi, MAZDA, Suzuki, Toyota, Honda/Acura HTO-06, Subaru, Nissan, Lexus, Infiniti, Cadillac, Chevrolet, Buick

 

Źródło: Ravenol

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).