Nowe referencje klocków i tarcz hamulcowych Textar | MOTOFAKTOR

Nowe referencje klocków i tarcz hamulcowych Textar

W ofercie Textar pojawiły się zestawy klocków i tarcz hamulcowych do nowych na rynku modeli samochodów osobowych.

E-tron to pierwszy seryjnie produkowany SUV Audi z napędem elektrycznym. Textar oferuje na jego przednią oś zestaw klocków hamulcowych z unikalną podkładką tłumiącą drgania Q+. Teraz do portfolio dołącza referencja nr 2230701 przeznaczona na oś tylną. W opakowaniu znajduje się zestaw identycznych klocków hamulcowych Q+ o wymiarach 129,3×64,7×17 mm oraz cztery śruby mocujące.

 

Wśród nowych klocków hamulcowych Textar z podkładką Q+ znajduje się referencja nr 2470401 przeznaczona na tylną oś flagowej limuzyny BMW serii 8 (G15). Zestaw zawiera dwie pary o wymiarach 116,2×72,6×18 mm i 116,2×65,6×18 mm oraz cztery śruby mocujące.

 

Jednym z cieszących się dużą popularnością modeli Citroena jest nowy SUV C5 Aircross. Nowe referencje klocków hamulcowych Textar Q+ przeznaczone są na tylną oś modeli z silnikami benzynowymi 1.6 PureTech o mocy 180 i 225 KM oraz diesla BleuHDi o pojemności 1.5 (130 KM) i 2.0 (180 KM). W opakowaniu nr 2582701 są wszystkie niezbędne przy wymianie elementy – dwie pary klocków o wymiarach 106,1×51,8×17,3 mm i 106,1×55,3×17,3 mm oraz po osiem sprężynek i podkładek ślizgowych.

 

W ubiegłym roku Kia poszerzyła gamę nowego Ceed o wersję kombi. Textar oferuje na jego przednią oś zestaw klocków hamulcowych nr 2570801 o wymiarach 132,9×59,8 mm w dwóch grubościach 17,8 mm lub 18,4 mm. Dodatkowo w opakowaniu znajduje się komplet podkładek ślizgowych oraz blaszki tłumiące.

 

Druga generacja 508 to obecnie topowy model w gamie Peugeot. Do egzemplarzy z silnikami benzynowymi 1.6 THP (165 KM) i 1.6 PureTech (180 lub 225 KM) oraz wysokoprężnymi BlueHDi o pojemności 1.5 (130 KM) i 2.0 (160 lub 180 KM) Textar oferuje bogate zestawy klocków hamulcowych. Komplet na przednią oś nr 2221801 składa się z klocków o wymiarze 148,4×72,6×18,5 mm, dwóch śrub mocujących, dwóch zestawów po cztery sprężynki prowadzące i osiem ślizgowych.

 

Na tylną oś przeznaczone są dwie referencje. W opakowaniu oznaczonym numerem 2582701 znalazły się dwie pary klocków o wymiarach 106,1×51,8×17,3 mm i 106,1×55,3×17,3 mm, dwie śruby oraz po osiem podkładek i sprężynek. Z kolei referencja 2583901 to dwie pary klocków hamulcowych Q+ o wymiarach 99,1x50x17,5 mm i 99,1×53,4×17,5 mm, a także dwie śruby oraz cztery sprężynki prowadzące i osiem ślizgowych.

 

Do nowego SEAT-a Tarraco z silnikami benzynowymi 1.5 TSI i 2.0 TSI 4Drive oraz diesla 2.0 TDI i 2.0 TDI 4Drive Textar posiada w ofercie komplet klocków z serii Q+. Na przednią oś nr 2473803 mają wymiar 175,x69,520 mm (w zestawie także cztery śruby mocujące), na tylną nr 2500901 dwie pary o wymiarach 123,2×61,2×16,4 mm i 123,2×56,2×16,4 mm.

 

Ostatnia nowość w gamie klocków hamulcowych Textar z podkładką Q+ przeznaczona jest na przednią oś Skody Scala z silnikami 1.0 i 1.5 TSI oraz 1.6 TDI.  W opakowaniu nr 2313001 znajdują się dwie pary o wymiarach 146×54,7×19,7 mm i 146×54,7×19,7 mm.

 

Textar proponuje też nowe tarcze hamulcowe nr 92164203 na przednią oś Toyoty Yaris. Mają one średnicę 258 mm i grubość warstwy ciernej 22 mm.

 

W razie wątpliwości dotyczących doboru referencji Textar do konkretnego modelu samochodu, można skorzystać z aplikacji mobilnej BrakeBook.
Źródło: TMD Friction

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).