NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ – nowa akcja Schaeffler | MOTOFAKTOR

NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ – nowa akcja Schaefflera

Przez 7 tygodni uczestnicy promocji Schaeffler mają okazję zgarnąć po 100 nagród tygodniowo – razem do wygrania jest aż 700 nagród!

Tym razem Schaeffler, producent marek LuK, INA i FAG, dla zwycięskich uczestników zabawy, przygotował wartościowe działania i sprzęty mające na celu skuteczną promocję serwisów samochodowych.

 

Aby wygrać jedną ze 100 nagród tygodnia, wystarczy regularnie rejestrować punkty z produktów wszystkich marek grupy Schaeffler: LuK, INA oraz FAG na www.repxpert.pl. Łącznie podczas trwania akcji można otrzymać aż 7 różnych nagród! W każdym tygodniu inna nagroda. Każdy tydzień to odrębny ranking.

 

Uczestnicy akcji promocyjnej mają szansę na skompletowanie wyjątkowego zestawu nagród m.in. kaseton LED, ekspres do kawy, kampania Google Ads oraz upominki dla Klientów warsztatu.

Jakość usług to najlepszy rodzaj reklamy. Jednak my zachęcamy do tego, aby właściciele warsztatów i mechanicy uczynili Klienta bohaterem swojej historii. Z tego względu przygotowaliśmy do wygrania szereg nagród związanych ze skuteczną reklamą. A więc "NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ"!

Marketing Manager w Schaeffler Polska - Joanna Ciszewska

To już trzecia w tym roku akcja promocyjna, gdzie punkty REPXPERT mają podwójną moc - można je zamieniać na nagrody w sklepie bonusowym na portalu www.repxpert.pl, a dodatkowo kupony biorą udział w rankingu nagród tygodniowych akcji "NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ". Oprócz wysokiej jakości to kolejny dodatkowy powód, aby kupować produkty marek LuK INA i FAG oraz rejestrować kupony bonusowe.

odpowiadający za portal REPXPERT - Konrad Habit

 

Akcja promocyjna realizowana jest u autoryzowanych Dystrybutorów lub Partnerów Schaeffler Polska, na portalu www.repxpert.pl oraz na stronie internetowej www.niedajsieprzeoczyc.pl od 19 października do 6 grudnia 2020 r.

 

Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: www.niedajsieprzeoczyc.pl oraz na profilu Facebook Schaeffler REPXPERT Polska.

 

Źródło: Schaeffler

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).