Nexus wchodzi w partnerstwo z JD.com | MOTOFAKTOR

Nexus wchodzi w partnerstwo z JD.com

Nexus Automotive International (N!) uzgodnił partnerstwo JD.com, aby realizować swoją strategię inwestowania w szybko rozwijające się rynki i cyfryzację.

Chiński gigant e-commerce JD.com osiągnął w 2017 roku szacowany obrót w wysokości 55,7 mld dolarów i planuje, że do roku 2021 będzie miał biznes części zamiennych B2B i B2C o wartości ponad 1 mild dolarów, zapewniony przez 300 mln aktywnych użytkowników.

 

JD.com obsługuje około 210 magazynów w ponad 50 miastach w Chinach, gdzie ma ponad 5 000 stacji dostaw i odbioru w około 2 350 okręgach. Sprzedawał produkty motoryzacyjne bezpośrednio konsumentom od kilku lat i z sukcesem wszedł na rynek B2B w 2017 roku.

 

Umowa z JD.com, a także znaczące dodanie wiodącego „tradycyjnego” chińskiego dystrybutora DZF do społeczności Nexusa, podkreślają silne zaangażowanie N! w wykorzystywanie potencjału jednego z największych rynków motoryzacyjnych na świecie.

Dzięki tej umowie z JD.com możemy dalej wykorzystywać świat cyfrowy, dając Nexusowi szerszą perspektywę dzięki niekwestionowanemu silnemu kanałowi e-commerce. JD.com to idealny symbol pokazujący, że Nexus jest skupiony na rynkach wschodzących, w szczególności na Chinach, a także naszej obsesji na rzecz stymulowania innowacji.

CEO Nexusa - Gael Escribe

 

Umowa z Nexusem obejmuje jednostkę B2B Qiguangxing (Pekin) Information and Technology oraz spółkę zależną B2C Jingdong Century (Pekin) Trading Company.

 

CEO Nexusa przywitał również DZF jako nowego N! Członka w Chinach. DZF Trading (Guangzhou) Co Ltd to krajowy dystrybutor części samochodowych, zajmujący się dostarczaniem wysokiej jakości części do swoich 146 udziałowców w 30 prowincjach. DZF specjalizuje się w podwoziach i częściach silników, elektronice, układach termicznych i chłodniczych oraz olejach i innych smarach.

Poprzez rozwój kanałów sprzedaży cyfrowej i rozszerzenie naszego N! Członkostwa, Nexus dotrzymuje obietnicy budowania na fundamentach, które ustanowiliśmy w regionie Chiny/Azja. Biorąc pod uwagę jej amplitudę, takie podejście nie jest możliwe na dojrzałych rynkach, na których kanały dystrybucji są dużo bardziej ugruntowane i gdzie takie partnerstwo wywołałoby więcej turbulencji niż cokolwiek innego.

- Gael Escribe

 

Źródło: Nexus

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).