NEXUS utworzył nowe stanowiska do poprawy organizacji | MOTOFAKTOR

NEXUS utworzył nowe stanowiska do poprawy organizacji

Nowe stanowiska w organizacji operacyjnej mają wzmocnić pozycję Nexus Automotive International zgodnie ze strategią sojuszu do roku 2025.

 

 

Nowe stanowiska w strukturze Nexus Automotive International będą obowiązywać od 1 października 2022 r., z okresem przejściowym do końca 2022 r.

Kontynentalny Wiceprezes NEXUS ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu

Ta nowa pozycja ma na celu wzmocnienie regionalnych operacji NEXUS i dostosowanie się do zmian na rynku, aby zapewnić zrównoważone i proaktywne możliwości sprzedaży i wzrostu zarówno dla Dostawców, jak i Członków sojuszu, w ramach N! Strategii 2025.

 

Kontynentalny Wiceprezes NEXUS ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu ma kierować się przedsiębiorczym nastawieniem, które będzie sprzedawać, promować i wdrażać zarówno komercyjne, jak i marketingowe inicjatywy. Objąć ma to firmowy program lojalnościowy, a także zawieranie umów i zwracanie uwagi na konkretne nowe projekty i inicjatywy mające na celu zwiększenie ogólnej działalności członków Społeczności NEXUS.

 

Obowiązki nowego wiceprezesa ds. sprzedaży i rozwoju biznesowego będą podlegać bezpośrednio Gaëlowi Escribe i będą obejmować następujące obszary:

 

  • Ameryka Północna – Meksyk: Joe Stephen
  • Ameryka Południowa – Meksyk: Fernando Passos (koordynacja z wiceprezesem ds. Ameryki Północnej w Meksyku)
  • Afryka – Bliski Wschód – Rosja (okres przejściowy Azja – Pacyfik do końca 2022 r.): Martin Hendriksen
  • Azja – Pacyfik (od 1 stycznia 2023): Napoleon Cristobal
  • Europa Zachodnia – Francja, Wielka Brytania, Hiszpania, Portugalia i Włochy: Audrey Bidart (oprócz jej obecnego stanowiska dyrektora zarządzającego NA France)
  • Europa Wschodnia i Północna, Turcja i Azja Środkowa: Alla Muntian
  • Chiny, HK i Tajwan: James Zhang

 

Koordynacją zespołu „Wiceprezesa ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu” będą kierować Martin Hendriksen i Fernando Passos, z dwoma odpowiednimi „obszarami głównymi”:

 

  • Dokładność danych: Martin Hendriksen ma skoncentrować się na zapewnieniu, że jakość raportowania danych odzwierciedla potrzeby wiceprezesa, wraz z walidacją i testowaniem nowych rozwiązań Petry. Aby to osiągnąć, Hendriksen ma być Kluczowym Użytkownikiem Danych, pracującym jako łącznik między Zespołem Centrum Danych w Genewie a Zespołem w terenie.
  • Wzrost: Fernando Passos skupić ma się na Business Intelligence. Ma koordynować i promować nowe możliwości biznesowe oraz porównywać wszystkie dobre inicjatywy. Jego rola ma obejmować tworzenie odpowiednich procesów i pomysłów oraz proponowanie proaktywnych inicjatyw.

Dyrektor NEXUS ds. planowania strategicznego i obsługi klienta

To nowe stanowisko ma na celu pełną koordynację planowania i wdrażania strategii NEXUS 2025 we współpracy ze wszystkimi działami wewnętrznymi sojuszu.

 

Koordynując realizację „Strategii 2025”, która jest w dużym stopniu związana z satysfakcją wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych członków NEXUS Community, ta nowa funkcja ma obejmować zarówno planowanie strategiczne, jak i zarządzanie doświadczeniami klientów.

 

To stanowisko obejmie Martin Hendriksen, który obejmie je oprócz pełnienia funkcji wiceprezesa ds. sprzedaży i rozwoju biznesu w Afryce i na Bliskim Wschodzie. Hendriksen będzie podlegał bezpośrednio Gaëlowi Escribe, dyrektorowi generalnemu Nexus Automotive International.

 

Źródło: Nexus Automotive International

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).