To strategiczne posunięcie jest kluczowym elementem Strategii N! 2025 i ma na celu zjednoczenie Społeczności NEXUS poprzez szeroką gamę wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych. Wydarzenia te obejmują konkretne zgromadzenia, wysokiej jakości spotkania, warsztaty, sesje szkoleniowe, inicjatywy wprowadzające, budowanie zespołu i nie tylko. Co więcej, może to ułatwić udoskonalenie metod komunikacji w całej Wspólnocie NEXUS.
N! Experience Center zajmuje się:
Wprowadzaniem partnerów w kulturę i wartości NEXUS,
Ułatwianiem zmian i umożliwianiem skutecznego wdrożenia,
Zapewnianiem dedykowanego miejsca do regularnej komunikacji i wymiany informacji,
Federalizacją Wspólnoty NEXUS,
Prowadzeniem szkoleń,
Wspieraniem spójności zespołu poprzez łączenie osób z różnych zakątków świata w ramach społeczności międzynarodowej NEXUS,
Dbaniem o przyjazne i przyjazne środowisko sieciowe, dogodnie zlokalizowane w pobliżu Genewy.
Gaël Escribe, dyrektor generalny NEXUS Automotive International, Fot. LinkedIn
NEXUS stale się rozwija i wzbogaca doświadczenia członków, dostawców i pracowników. Jako pioniera, dla NEXUS ważne było, aby jako pierwszy ITG uruchomić tak piękne i kameralne miejsce, w którym gromadzą się kluczowi partnerzy, nowi członkowie i pracownicy. To N! Experience Center zostało trafnie nazwane, ponieważ ma na celu zapewnienie nowych wrażeń wszystkim graczom Wspólnoty NEXUS. Dzięki temu przedsięwzięciu całkowicie zrealizujemy naszą ambicję: wspólnie osiągnąć nowe wyżyny – powiedział Gaël Escribe, dyrektor generalny NEXUS Automotive International.