Mobil 1 ma już 50 lat historii | MOTOFAKTOR

Mobil 1 ma już 50 lat historii

ExxonMobil świętuje 50-lecie wprowadzenia na rynek oleju silnikowego Mobil 1. W ciągu 2024 roku firma przybliży 50-letnią historię marki Mobil 1.

Począwszy od pierwszego w pełni syntetycznego samochodowego oleju silnikowego, a następnie linii olejów, marka Mobil 1 znajduje się w czołówce w dziedzinie ochrony silników pojazdów, zapewniając wysoką jakość i wydajność przez pięć dekad. Dzięki tej marce, ExxonMobil może budować przyszłość w zakresie ochrony i wydajności silnika.

W celu podkreślenia wyjątkowego jubileuszu powstał krótki film podsumowujący historyczną drogę Mobil 1. ExxonMobil na potrzeby tego projektu zaprosił do współpracy Davida Coultharda, byłego kierowcę Formuły 1 i zespołów Williams, McLaren i Red Bull Racing który wprowadza w podróż przez ewolucję marki Mobil 1, jej istotne partnerstwa i osiągnięcia technologiczne.

W tegorocznym sezonie sportów motorowych marka Mobil 1 ma świętować swoje 50-lecie również poprzez specjalny branding samochodów i inne atrakcje nawiązujące do bogatej historii Mobil 1 na torach wyścigowych.

„ExxonMobil jest dumny z dziedzictwa marki Mobil 1 jako rewolucyjnego syntetycznego oleju silnikowego” – powiedziała Laura Bustard, Mobil 1 Global Brand Manager – „Od momentu powstania, czyli 50 lat temu, olej silnikowy Mobil 1 niezmiennie wyznaczał standardy jakości i wydajności, a będzie nadal udoskonalany i wyróżniany przez kolejne dekady. Każdy, kto posiada wiedzę na temat motoryzacji lub wyścigów, wie, jak wyjątkowa dla motoryzacji ta marka była i taką pozostanie” – dodaje.

Mobil 1 zaufali wiodący producenci samochodów, zawodowi kierowcy wyścigowi, a wraz z nimi miliony kierowców na całym świecie. Zaawansowane formulacje olejów Mobil 1 mają zapewniać wysoką ochronę przed zużyciem silnika, wydłużając jego żywotność i zmniejszając koszty ponoszone przez kierowców na utrzymanie pojazdu.

Za sukcesem marki Mobil 1 stoi nie tylko produkt wyróżniający się technologią, ale ścisła współpraca z wiodącymi producentami samochodów, zespołami wyścigowymi i ekspertami branżowymi. Ta współpraca umożliwiła Mobil 1 ciągłą ewolucję i wyznaczanie nowych standardów branżowych.

„Marka Mobil 1 pozostaje zaangażowana w utrzymywanie i rozwijanie znaczących relacji” – powiedział Robert Shearer, dyrektor ds. sponsoringu globalnego – „Patrząc w przyszłość, jesteśmy podekscytowani kontynuacją wspólnych innowacji i analiz, które wynikają z naszej pracy z producentami samochodów, zespołami wyścigowymi oraz innymi cenionymi partnerami. Technologia „z toru wyścigowego na drogę” jest widoczna przy każdym ulepszeniu oleju silnikowego Mobil 1”.

Źródło: ExxonMobil

 

Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami? 

belka Wiadomości Google

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).