Maszoński Logistic testuje ekologiczną naczepę Wielton | MOTOFAKTOR

Maszoński Logistic testuje ekologiczną naczepę Wielton

Firma Maszoński Logistic za sprawą wspólnych poszukiwań niskoemisyjnych rozwiązań w transporcie z Wieltonem testuje jedną z najnowszych naczep firmy z Wielunia.

W ostatnich latach transport skupiony jest na poszukiwaniu skutecznych rozwiązań, których celem jest redukcja śladu węglowego. Producenci pojazdów prowadzą prace nad rozwiązaniami niskoemisyjnymi i dążą m.in. do ograniczenia zużycia paliwa w swoich pojazdach. W odpowiedzi na obserwowane trendy oraz w trosce o zminimalizowanie negatywnego oddziaływania transportu na środowisko, firma Wielton oferuje klientom naczepę kurtynową Curtain Master wyposażoną w pakiet aerodynamiczny.

 

Naczepę charakteryzuje wysoka wytrzymałość oraz niska masa własna, a dodatkowe osłony boczne i tylne, tworzące system aerodynamiczny OptiFlow, gwarantować mają redukcję spalania o ok. 2l/100 km. Pojazd ten jest obecnie testowany przez firmę Maszoński Logistic, która od 24 lat świadczy usługi transportowo-logistyczne na terenie krajów Unii Europejskiej.

 

Wielton współpracuje z firmą Maszoński Logistic od 13 lat, dostarczając przez ten okres kilkadziesiąt zestawów przestrzennych i naczep. Jednak tym razem kooperacja ma inny wymiar. Przyjmując na testy naczepę Curtain Master wyposażoną w pakiet aerodynamiczny, przewoźnik pragnie zapewnić dostęp do ekologicznych pojazdów klientom, którzy w szczególny sposób dbają o redukcję emisji szkodliwych substancji do atmosfery i jakość środowiska naturalnego.

Cieszymy się, że mamy partnerów w biznesie, którzy mają zbliżone podejście do kwestii ochrony środowiska. Doceniamy także szeroką ofertę produktów marki Wielton dostosowaną do zmieniających się trendów i różnych zadań transportowych. Dzięki temu mamy dostęp do pojazdów, które jednocześnie spełniają swoje zadanie transportowe i redukują negatywne oddziaływanie na środowisko naturalne. Jako świadomy przewoźnik, duże znaczenie ma dla nas ograniczenie zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery podczas naszej codziennej pracy, a jednocześnie sprawna realizacja zadań transportowych przy pomocy sprawdzonych produktów marki Wielton.

Dyrektor Zarządzający Maszoński Logistic Sp. z o.o. Sp. k. - Radosław Lemieszek

 

W naczepie Curtain Master szczególny nacisk położono na wytrzymałość, szczelność
i funkcjonalność użytkowania. Nowoczesna konstrukcja ramy i zabudowy zapewniać mają wysoką wytrzymałość pojazdu potwierdzoną licznymi testami przeprowadzonymi na stacji do całopojazdowego badania naczep w Dziale Badawczo-Rozwojowym Wieltonu. Jednocześnie zachowano niską masę własną naczepy, co istotnie wpłynęło na obniżenie kosztów jej eksploatacji na długich trasach.

 

Przy produkcji zastosowano nowoczesną technologię spawania hybrydowego, która ma umożliwiać uzyskanie solidnych i precyzyjnych spojeń, minimalizujących ryzyko odkształceń, a tym samym przedłużających cykl życia naczepy bez konieczności napraw. Podwozie zostało zabezpieczone przed korozją za pomocą techniki malowania katoferycznego, która ma gwarantować uzyskanie optymalnej grubości powłoki i wyższą jakość oraz jeszcze dłuższą żywotność naczepy. Ponadto, naczepa może zostać wyposażona w aerodynamiczny system OptiFlow, który zapewnia mniejsze zużycie paliwa, a tym samym redukcję emisji zanieczyszczeń do atmosfery i oszczędność na poziomie kosztów eksploatacji.

Nasi klienci oczekują trwałych i nowoczesnych produktów, które są jednocześnie wygodne w obsłudze i bezpieczne. Coraz większe znaczenie ma dla nich także niskoemisyjność i redukcja śladu węglowego. Jesteśmy producentem, który obserwuje trendy w transporcie i odpowiada na głosy dobiegające z rynku. Z tego powodu wyposażyliśmy nasz flagowy produkt Curtain Master w sprawdzony pakiet aerodynamiczny. Naszym celem jest odpowiadanie na potrzeby klientów, dostarczając im najlepsze rozwiązania transportowe do biznesu i gwarantując redukcję zużycia paliwa, która przekłada się na konkretne oszczędności.

Dyrektor Handlowy Wielton S.A. - Piotr Ogrodowicz

 

Zmniejszenie oporu powietrza uzyskano dzięki dodatkowym osłonom bocznym (Side Wings) podwozia oraz skrzydłom zamontowanym na panelu tylnym (Tail End) naczepy. Pakiet aerodynamicznych rozwiązań Curtain Master uzupełniają opony o zmniejszonych oporach toczenia.

 

Źródło: Wielton

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).