Tester Marelli Div.o, Fot. MarelliZ interesującą inicjatywą wystąpiło ostatnio Marelli. Dla wszystkich użytkowników testerów tej marki (Logic, Smart, Vision) przygotowano kampanię lojalnościową, pozwalającą na zakup najnowszego testera Marelli Div.o na bardzo atrakcyjnych warunkach. Co ciekawe – zasady kampanii zakładają, że tester posiadany przez warsztat nie tylko nie musi być zwracany, jak w większości tego typu promocji, a wręcz zostanie zaktualizowany do najnowszej wersji. Ceny wahają się zależnie od posiadanego testera, natomiast zaczynają się już od 3299 zł netto za urządzenie z licencją i abonamentem, co wydaje się być wyjątkowo atrakcyjną ofertą na tle konkurencji.
Choć standardowo tester Div.o współpracuje z komputerem z systemem Windows (podobnie jak było przy poprzednich urządzeniach Marelli), tym razem można rozszerzyć licencję także na platformę Android lub doposażyć moduł o przemysłowy tablet Marelli zaprojektowany specjalnie dla testera Div.o.
Jedyną wadą tej oferty wydaje się być jej ograniczenie czasowe: kampania przewidziana jest do 30.06.2023, więc nie warto zwlekać z kontaktem z dystrybutorami Marelli.
Od dłuższego czasu solidnym wsparciem dla mechaników obsługujących dynamiczną wymianę oleju w automatycznych skrzyniach biegów (co, uwzględniając trendy rynkowe, będzie coraz popularniejszą usługą w większości warsztatów) była baza danych Marelli ATF. W związku z tym firma ta przygotowała jej zupełnie nową odsłonę, zawierającą jeszcze więcej informacji w jeszcze bardziej przystępnej formie. Kluczowe dane Marelli ATF Infotek:
- bogata baza pojazdów, zawierająca 54 marki samochodów, łącznie ponad 8000 różnych wersji
- intuicyjne wyszukiwanie pojazdów, informacje w 23 językach
- informacje o ilości i rodzaju oleju w danej skrzyni biegów
- identyfikacja numeru części zamiennych, takich jak miska olejowa i filtr
- rysunki oraz zdjęcia rzeczywistych elementów przekładni
- lokalizacja złączy umożliwiających podłączenie urządzenia do wymiany płynu ATF
- zdjęcia i numery adapterów pasujących do konkretnych złączy
- opis procedury sprawdzania poziomu oleju w skrzyni biegów
- momenty dokręcania poszczególnych korków, (spustowego, do napełniania, do sprawdzania poziomu)
- funkcja zgłaszania zapotrzebowania na dane do modeli skrzyń, których aktualnie nie ma w bazie danych