Inchcape Polska dostępny na Booksy | MOTOFAKTOR

Inchcape Polska dostępny na Booksy

person Adrian Januszkiewicz 18/05/2022

Inchcape Polska jako pierwszy dealer samochodowy z autoryzowanym serwisem umożliwia umawianie się do serwisu za pomocą popularnej polskiej aplikacji Booksy.

 

Umawianie się do serwisu samochodowego wkracza na kolejny poziom. Inchcape Polska jako pierwszy dealer umożliwia umawianie się do autoryzowanych serwisów za pomocą popularnej aplikacji Booksy. Od teraz usługa dostępna jest dla klientów wszystkich czterech lokalizacji Inchcape – w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.

 

Za pomocą aplikacji Booksy klienci Inchcape Polska mogą wybrać zakres usług i wygodnie ustalić termin wizyty. Poza tym mają również możliwość wskazania pracownika, który w profesjonalny sposób podejmie się serwisu.

 

Rezerwowanie terminu przez Booksy obejmuje wszystkie punkty Inchcape Polska: serwis marek BMW i MINI w dwóch lokalizacjach w Warszawie, a także w Poznaniu oraz we Wrocławiu. Przez Booksy można również umówić serwis samochodów Jaguar i Land Rover w Inchcape Park w Warszawie.

 

Jako pierwsi na rynku oferujemy umawianie się do autoryzowanych serwisów za pomocą aplikacji Booksy. Rozwijamy tę współpracę, ponieważ chcemy dać Klientom jeszcze większą elastyczność i wygodę. Inchcape Polska sukcesywnie rozwija obszar obsługi posprzedażowej. W ubiegłym roku, dzięki wdrożeniu kluczykomatów, umożliwiliśmy pozostawianie i odbieranie pojazdów w serwisie 24h. Właściciele samochodów mogą kontaktować się z mechanikiem przez wideoczat, a zakres i koszt naprawy zatwierdzić online. Z kolejnych udogodnień korzystają nie tylko właściciele nowych samochodów – mówi Wojciech Dopierała, kierownik działu marketingu, Inchcape Polska.

 

Klienci Inchcape Polska do tej pory mogli wybierać pomiędzy wieloma formami umawiania się: stacjonarnie, online, telefonicznie, a także za pomocą specjalnej aplikacji BMW. Dołączenie do tej listy nowego rozwiązania wymagało zaangażowania wielu zespołów, zaawansowanych integracji systemowych oraz licznych testów. Dzięki kompleksowemu podejściu do projektu, udało się go zakończyć w kilka miesięcy, wprowadzając kolejne nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie.

 

Booksy to niezwykle uniwersalna aplikacja, dzięki której użytkownicy mogą umawiać wizyty nie tylko u fryzjera, barbera czy kosmetyczki, ale również w banku, u fizjoterapeuty czy w salonach samochodowych. Cieszymy się, że marka Inchcape świadcząca usługi serwisowe na najwyższym poziomie obdarzyła nas swoim zaufaniem i dołączyła do Booksy – mówi Łukasz Szymak, Country Manager Booksy Polska.

 

Booksy to polski start-up oferujący platformę do umawiania wizyt. Początkowo umożliwiał dokonywanie rezerwacji branży kosmetycznej, a z czasem otworzył się również na inne branże, w tym od niedawna na branżę motoryzacyjną.

 

Źródło: Inchcape Polska

user photo

Autor

Adrian Januszkiewicz

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).