Hankook przedłużył kontrakt z UEFA | MOTOFAKTOR

Hankook przedłużył kontrakt z UEFA

person Adrian Januszkiewicz 30/08/2021

Trzeci raz pod rząd Hankook przedłuża swoje zaangażowanie w UEFA Europa League o kolejne trzy lata, czyli do sezonu 2023/24 i nie tylko.

Po losowaniu fazy grupowej 21/22 UEFA Europa League firma Hankook wraz z UEFA wspólnie ogłosiły przedłużenie współpracy na kolejne trzy lata. Przedstawiciele najwyższego kierownictwa obu firm wzięli udział w losowaniu, które obejmowało także losowanie inauguracyjne dla UEFA Europa Conference League.

 

Obwieszczenie tej informacji stanowi także potwierdzenie sponsorowania przez Hankook UEFA Europa Conference League poprzez swoją markę Laufenn. Kibice futbolu oraz klienci firmy Hankook będą mogli obejrzeć 64 zespoły zmagające się ze sobą w łącznie 282 meczach w ramach obu lig w każdym sezonie. Globalna widoczność marki na wielu europejskich stadionach zwiększyła się znacząco w ciągu lat, a stało się to dzięki wprowadzeniu reklam LED na obrzeżach boisk oraz statycznych tablic reklamowych.

 

Partnerstwo z UEFA charakteryzuje się także innymi wyjątkowymi inicjatywami sponsorskimi, takimi jak współpraca w 2020 roku z Davidem Garrettem, który wykonał swoją własną interpretację oficjalnego hymnu UEFA Europa League. W wyniku tego powstał poruszający teledysk “Symphony of Silence” (“Symfonia ciszy”), wyrażający uczucia, jakie wśród kibiców wywoływały puste stadiony podczas pandemii Covid-19.

Piłka nożna jest jednym z najpopularniejszych sportów na świecie i odgrywa ważną rolę w krajach europejskich. Zarówno sponsorowanie zawodów, jak i partnerstwo z UEFA, są ważnymi elementami sportowej strategii marketingowej Hankooka w naszym regionie. Ze szczególną przyjemnością mogę poinformować, że prócz naszych innych działań, od początku nowego sezonu będziemy dawać dzieciom z całej Europy możliwość niezapomnianego doświadczenia bycia Maskotką Sędziego. Co więcej, wprowadzenie naszej drugiej marki, czyli Laufenn, do zawodów klubowych UEFA wzmocni nasze relacje z UEFA, dzięki czemu zwiększy się świadomość marki Hankook i jej akceptacja na rynku europejskim za sprawą naszego sponsorowania obu konkurencji. Sanghoon Lee prezes Hankook Tire Europe

 

Kolejną ciekawą inicjatywą organizowaną przez Hankook będzie “Back Stadium Tour”, dającą klientom i kibicom okazję zobaczenia, co dzieje się w dniu meczu na zapleczach stadionów. Kontynuowana przez Hankook będzie również prezentacja “Man of the Match” po każdym z dwóch finałów. Umowa sponsorska będzie nadal integralną częścią partnerstwa firmy Hankook z UEFA, stopniowo uzupełnianą nowymi promocjami.

Przy okazji dzisiejszego losowania do fazy grupowej z ogromną przyjemnością zobaczyłem naszego wieloletniego i myślącego perspektywicznie partnera kontynuującego sponsorowanie UEFA Europa League, rozszerzone o UEFA Europa Conference League. Hankook jest cennym partnerem UEFA od 2012 roku, prezentując jedne z najlepszych inicjatyw i sponsorowanych treści wspierających UEFA Europa League. Z niecierpliwością oczekujemy dalszej współpracy z firmą Hankook i pracy nad nowymi pomysłami na nadchodzące sezony UEFA Europa League i UEFA Europa Conference League. Guy-Laurent Epstein dyrektor marketingu UEFA

 

Źródło: Hankook

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).