Grupa SJL wybiera rozwiązania Goodyear | MOTOFAKTOR

Grupa SJL wybiera rozwiązania Goodyear

Hiszpańska Grupa SJL, obsługująca ciężarową flotę 1000 naczep, która pokonuje rocznie około 80 mln km, wybrała Goodyear na jedynego dostawcę ogumienia.

Kompleksowa oferta opon, usług i rozwiązań, jaką oferuje amerykański koncern, ma pomóc zwiększyć konkurencyjność przewoźnika.

 

Najważniejszymi atutami Goodyear, które przesądziły o wyborze na partnera, była wysoka jakość opon KMAX i bieżnikowanych TreadMax oraz funkcjonalność i przejrzystość systemów: Goodyear FleetOnlineSolutions i Goodyear Proactive Solutions TPMS, które zostaną zamontowane w 400 pojazdach. Istotnym elementem dla przedsiębiorstwa była też możliwość uzyskania obsługi serwisowej działającej również w Maroku.

 

Grupa SJL powstała w 2002 roku, w wyniku fuzji firm Transportes San Jose i Transportes Lopez. Centrala przedsiębiorstwo mieści się w Oiartzun, niedaleko San Sebastian w północnej Hiszpanii. Spółka ma też trzy oddziały na terenie kraju. Baza w Oiartzun obsługuje Francję, Wielką Brytanię, kraje skandynawskie, Niemcy, Włochy i Maroko. SJL ma również swoje przedstawicielstwo w Holandii.

Goodyear zaproponował najbardziej kompleksową ofertę, która idealnie odpowiadała na nasze oczekiwania, obejmujące FleetOnlineSolutions, opony oraz system TPMS. W ubiegłym roku nasze pojazdy wyjeżdżały 20 000 razy poza Europę. Jesteśmy liderem transportu lądowego między Unią Europejską a Afryką, dlatego dostępność usług w Afryce Północnej jest dla nas bardzo ważna. Dzięki temu nie tylko ograniczymy problemy z ogumieniem, lecz także – gdy awaria już wystąpi – skrócimy przestoje i zmniejszymy ich koszty. Poczucie pewności i możliwość zmniejszenie całkowitego kosztu użytkowania opon, wszędzie tam gdzie pracują nasze pojazdy, pokierowały naszym wyborem Goodyeara jako partnera oponiarskiego.

menedżer floty SJL Group - Arnauld Belhartz

 

FleetOnlineSolutions to internetowy system zarządzania oponami, który poprzez minimalizację nakładów administracyjnych i skrócenie przestojów pojazdów, pomaga flotom ograniczać koszty. Dzięki niemu operatorzy otrzymują uzgodnione usługi w ustalonych cenach na terenie całej Europy, wraz z systemem internetowej sprawozdawczości, w warunkach pełnej przejrzystości operacyjnej. Baza danych zawiera informacje o wszystkich pojazdach kontrahenta, ich położeniu, programie obsługi opon, uzgodnionych warunkach i usługach objętych kontraktem. Przekłada się to na szybką realizację zleceń klienta zgodnie z wymaganiami, nawet w innym kraju i obcym języku. Płatności wykonywane są automatycznie po uzgodnionych cenach, więc nie ma opóźnień płatniczych ani problemów z wyceną.

 

Goodyear Proactive Solutions TPMS zapewnia stałe monitorowanie ciśnienia i temperatury w oponach w czasie rzeczywistym. Pomaga to ograniczyć awarie i zoptymalizować żywotność ogumienia, ekonomikę paliwową i koszty operacyjne. Pokładowy router stale rejestruje dane i przesyła je do chmury Goodyear. W razie wystąpienia problemów, serwer wysyła e-mailowe ostrzeżenia do menedżera floty i/lub informacje w aplikacji w czasie rzeczywistym. Dzięki zastosowaniu technologii Goodyear G-Predict Technology, dane pozwalają przewidywać żywotność opon i z wyprzedzeniem zaplanować działania konserwacyjne, minimalizując wpływ na działalność operacyjną.

 

Źródło: Goodyear

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).