Goodyear uruchomił program mentoringowy „Wingfoot Women” | MOTOFAKTOR

Goodyear uruchomił program mentoringowy „Wingfoot Women”

Goodyear uruchomił program mentoringowy pod nazwą „Wingfoot Women”, który skierowany jest do kobiet zainteresowanych karierą w branży technologicznej.

 

Logo Goodyear Women's Network EMEAProjekt „Wingfoot Women” opracowany został przez Goodyear Women’s Network EMEA, sieć łączącą kobiety pracujące w Goodyear, której ideą jest wzajemne wspieranie się i inspirowanie do rozwoju. Powstał we współpracy z organizacją społeczną KnowThyBrand oraz organizacją non-profit Girls in Tech Luxembourg.

 

„Wingfoot”, czyli „skrzydlata stopa”, nawiązuje do logotypu marki Goodyear, w którym między słowami „Good” i „Year” występuje właśnie ten symbol, uznawany za atrybut greckiego boga handlu Hermesa (lub jego rzymskiego odpowiednika – Merkurego), któremu przypisywano między innymi niezwykłą zdolność przekonywania.

 

Program będzie początkowo realizowany w Luksemburgu, a jego pierwszy etap będzie trwał sześć miesięcy. W dalszej perspektywie ma zostać rozszerzony na inne kraje w regionie EMEA.

 

Goodyear Women’s Network działa od wielu lat i jest sercem naszej inspirującej kultury. Naszym celem jest umożliwienie rozwoju kobietom liderkom. Program Wingfoot Women to konkretny sposób na wzmocnienie rozwoju osobistego kobiet w Goodyear, ale także wsparcie dla lokalnych społeczności poprzez mentoring i rozwój innych kobiet, które chcą zajmować się technologiami – wyjaśniła Marwa Khairalla, prezes Goodyear Women’s Network w regionie EMEA.

 

W ramach programu Wingfoot Women, kobiety zatrudnione w Goodyear mogą wziąć udział w indywidualnych szkoleniach na temat budowania marki osobistej, by w kolejnym kroku móc wejść w role mentorek i oferować wsparcie innym kobietom już pracującym w technologiach lub dopiero pragnącym rozpocząć pracę w tej branży.

KnowThyBrand Women promuje równość płci i wzmocnienie pozycji kobiet w biznesie, natomiast Girls in Tech Luxembourg zajmuje się eliminowaniem różnic między kobietami i mężczyznami w branżach technologicznych, zapewniając kobietom możliwości edukacyjne oraz zdobywanie doświadczenia, dzięki czemu czują się one wzmocnione, zjednoczone, dobrze przygotowane i pewne swojej wartości.

 

Celem Goodyear jest tworzenie środowiska pracy, w którym pracownicy – niezależnie od płci – mają realne poczucie przynależności i mogą się rozwijać, a program Wingfoot Women jest jednym z wielu tworzonych w tym celu.

 

To przyjemność pracować nad tym ekscytującym programem razem z Goodyearem. W KnowThyBrand Women koncentrujemy się na wspieraniu firm w pozyskiwaniu, utrzymywaniu i promowaniu kobiecych talentów poprzez programy integracji płci, marki pracodawcy i marki osobistej. Pomagamy osobom, które chcą wzmocnić swoją karierę dzięki skutecznym programom rozwoju marki osobistej i to właśnie zamierzamy zrobić dla kobiet pracujących w Goodyear – wyjaśniła Giulia Iannucci, założycielka i dyrektor generalna w KnowThyBrand Women.

 

Współpraca z taką marką jak Goodyear jest naprawdę inspirująca. Doświadczenie i wiedza kobiet pracujących w Goodyearze może pomóc w kształceniu i doskonaleniu naszych podopiecznych zainteresowanych pracą w branży technologicznej. Kobiety biorące udział w programie Wingfoot Women mają wiele do zaoferowania osobom rozpoczynającym pracę w branży technologicznej i z niecierpliwością czekamy na ich rozwój i rozkwit – dodała Vasiliki Moschou, dyrektor zarządzająca w Girls in Tech Luxembourg.

 

Źródło: Goodyear

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).