ELF globalnym partnerem zlotów DGR | MOTOFAKTOR

ELF globalnym partnerem zlotów DGR

person Redakcja 30/05/2022

DGR („The Distinguished Gentleman's Ride”) to światowe zloty charytatywne motocyklistów posiadających klasyczne i zabytkowe maszyny. Jednym z ich globalnych partnerów jest firma ELF.

 

Zloty DGR są organizowane na całym świecie w tym samym dniu. Ostatnie spotkanie w Polsce odbyło się 22.05.2022 r. Imprezy odbywały się jednocześnie w Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu.

Australijska koncepcja

„The Distinguished Gentleman’s Ride” został założony w Sydney, w Australii przez Marka Hawwa, który dążył do zmiany negatywnego stereotypu mężczyzn na jednośladach, kojarzonych z gangami motocyklowymi. Ostateczną inspiracją było ujęcie z serialu telewizyjnego Mad Men’s, na którym główny bohater, Don Draper siedział na klasycznym motocyklu, w swoim najlepszym garniturze. Donald Francis Draper to fikcyjny bohater serialu AMC Mad Men (2007-2015).

Tak przełamuje się stereotypy

Pomysł na klasyczne maszyny, nienaganne maniery i starannie dobrane stroje został przyjęty z entuzjazmem. W 2012 roku na pierwszej imprezie (organizowanej jednocześnie w 64 miastach) pojawiło się ok. 3000 uczestników. W 2013 roku było ich już ponad 11 tysięcy. Już wtedy zaczęto zbierać fundusze na cele profilaktyki nowotworowej.

 

Obecnie zloty odbywają się równolegle na całym świecie i przyjeżdża na nie średnio ponad 50 tysięcy osób. Zebrane fundusze oscylują w przedziale od 3-6 milionów dolarów. Zbiórką oraz kampanią prozdrowotną zajmuje się fundacja Movember – największa światowa organizacja zajmująca się zdrowiem mężczyzn. W szczególności gromadzi fundusze na najnowocześniejsze badania nad rakiem prostaty oraz programami zdrowia psychicznego i zapobiegania samobójstwom.

Dress code

Na DGR każdy uczestnik musi prezentować się elegancko, z klasą. Preferowane klasy motocykli to Cafe Racer, Classic, Modern Classic, Chopper, Brat Style, Bobber, Tracker, Scrambler, Side Car (z wózkiem bocznym) i klasyczne skutery.

ELF pomaga

Współpraca z DGR wpisuje się w filozofię firmy ELF, która w swoich działaniach systematycznie stara się uwzględniać interesy społeczne, aspekty środowiskowe, czy wsparcie dla przemyślanych, prozdrowotnych kampanii. Takie inicjatywy, jak DGR mają charakter ponadczasowy, łączą przedstawicieli różnych pokoleń, różnych grup zainteresowań i namacalnie przekładają się na pomoc osobom potrzebującym.

 

Źródło: TotalEnergies

user photo

Autor

Redakcja

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).