Elektrostacje Pure City przy parkach handlowych N-Park | MOTOFAKTOR

Elektrostacje Pure City przy parkach handlowych N-Park

Zielone stacje ładowania Pure City jeszcze w tym roku mają stanąć w parkach handlowych N-Park, z którymi operator podpisał umowę.

 

Pure City łączy w jednym modelu biznesowym dwa rozwiązania dla inteligentnych miast: zieloną sieć ładowania aut elektrycznych z nowoczesną siecią 55 calowych ekranów cyfrowej reklamy zewnętrznej. Misją Pure City jest realny i mierzalny udział w transformacji energetycznej oraz wspieranie firm i marek stawiających na realizację celów ESG. We wrześniu ubiegłego roku, nowopowstała spółka pozyskała łącznie 4 mln zł kapitału zalążkowego od funduszu Freya Capital na budowę sieci Pure City. Dwie pierwsze elektrostacje stoją już w Warszawie. Do końca czerwca 2023 r. Pure City planuje mieć łącznie podpisanych 100 umów i zrealizować 50 instalacji.

 

Konsekwentnie i efektywnie wdrażamy nasz plan, którego celem jest stworzenie sieci nośników zielonej, cyfrowej reklamy zewnętrznej składającej się z ponad 750 elektrostacji w miastach o wielkości pow. 20 tys. mieszkańców w całej Polsce. Obecnie prowadzimy rozmowy dotyczące kolejnych lokalizacji dla naszych elektrostacji na terenie sieci parków handlowych N-Park. Ten atrakcyjny koncept parków doskonale pasuje do założeń sieci Pure City – komentuje Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City – Jednocześnie prowadzimy rozmowy z operatorami parków handlowych w sprawie umów obejmujących łącznie ponad 400 lokalizacji w całej Polsce – dodaje Bieńkowski.

 

N-Park to sieć parków handlowych, będąca miejscem zakupów w sąsiedztwie domu, którego idea opiera się na bliskości, dostępności i oszczędności czasu. N-Parki powstają w centrach osiedli mieszkaniowych aglomeracji i w miastach w całej Polsce.

 

Kompaktowy park handlowy realizuje wszystkie podstawowe potrzeby zakupowe klienta w głównych kategoriach, które uzupełnia oferta specjalistyczna. Wygodne i szybkie zakupy w N-Parku stanowią dla klientów wyraźną alternatywę wobec dużych, rozbudowanych pod względem komunikacji galerii handlowych – zaznacza Krzysztof Elsner, członek Zarządu ds. Inwestycji Komercyjnych w Grupie Napollo.

 

Cyfrowa reklama zewnętrzna (DOOH) to najszybciej rosnący w Polsce segment branży reklamy zewnętrznej (OOH), który po trzech kwartałach 2022 r. wzrósł o 89,5% r/r. Udział DOOH w całości reklamy zewnętrznej w Polsce wynosi dopiero 18%, podczas gdy na świecie udział ten jest na poziomie 50%. Również branża elektromobilności rozpoczyna dynamicznie się rozwijać. Według prognoz PSPA flota samochodów całkowicie elektrycznych w Polsce w 2025 r. ma wzrosnąć 7 -krotnie, do 247 tys. Warunkiem rozwoju rynku EV jest jednak rozbudowa infrastruktury ładowania. W Polsce pod koniec 2022 r. funkcjonowało 5016 punktów ładowania pojazdów elektrycznych. Prognozy PSPA zakładają, że do 2025 r. będzie ich funkcjonować ponad 41 tys., co oznacza ok. 8-krotny wzrost.

 

Źródło: Pure City

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).