Dział olejowy Shell światowym liderem po raz 12. z rzędu

person Adrian Januszkiewicz 12/12/2018

Jak wynika z analiz Kline&Company, Shell Lubricants już dwunasty rok z rzędu został uznany za światowego lidera w produkcji olejów silnikowych i środków smarnych.

Koncern dostarcza produkty smarne do samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli, pojazdów rolniczych oraz maszyn przemysłowych.

Zachowanie tytułu światowego lidera na rynku olejów silnikowych i środków smarnych jest ogromnym sukcesem Shell Lubricants oraz potwierdzeniem naszych ciągłych starań względem spełniania zmieniających się potrzeb naszych klientów. Nieustannie się rozwijamy poprzez wprowadzanie innowacji w zakresie produktów i usług oraz inwestowanie w marki należące do naszego portfolio. Branża olejów silnikowych i środków smarnych dynamicznie się rozwija, ale nasze znaczne osiągnięcia w opracowywaniu produktów do wymagających zastosowań, w połączeniu z ofertą cyfrową i usługową, potwierdzają naszą gotowość do stawiania czoła zmianom oraz wykorzystania możliwości, jakie niesie ze sobą transformacja energetyczna. Huibert Vigeveno Executive Vice President w Shell Global Commercial (w tym Shell Lubricants)

Inwestycje budujące przewagę

Shell produkuje środki smarne przeznaczone do samochodów osobowych, pojazdów ciężarowych, motocykli oraz maszyn przemysłowych. Obecnie firma posiada 40 blendowni, 5 zakładów produkcji olejów bazowych oraz 10 zakładów produkcji smarów. Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne powstają w trzech głównych centrach badawczo-rozwojowych zlokalizowanych w Hamburgu, Szanghaju i Houston. Koncern stale inwestuje w najnowsze technologie, a jego współpraca z wieloma partnerami oraz nieustannie prowadzone badania owocują innowacyjnymi rozwiązaniami. Dzięki swoim osiągnięciom, wiedzy oraz doświadczeniu w zaspokajaniu zróżnicowanych potrzeb klientów, Shell niezmiennie od 12 lat zajmuje pierwsze miejsce wśród dostawców środków smarnych na świecie.

Raport Kline&Company

Kline&Company jest uznanym dostawcą światowej klasy usług konsultingowych i danych rynkowych, które konsekwentnie prowadzą do sukcesów klientów w zakresie rozwoju i usprawniania działalności. Publikowany nieprzerwanie od 2003 roku raport „Global Lubricants: Market Analysis and Assessment” („Globalne Środki Smarne: Analiza i Ocena Rynku”) stanowi kompleksową analizę rynku gotowych środków smarnych dla sektora samochodów osobowych, pojazdów ciężarowych i przemysłowego oraz trendów na rynkach ponad 60 krajów.

 

Źródło: Shell

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl